مدیران، پاسخگوی عملکرد خود نبودند!/ مشکلات جوانان به مدیران باز می‌گردد
مدیران، پاسخگوی عملکرد خود نبودند!/ مشکلات جوانان به مدیران باز می‌گردد

[ad_1] معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه ما مدیران پاسخگوی عملکرد خود نبودیم و اگر شاهد برخی مشکلات در حوزه جوانان هستیم به خود ما مدیران باز می‌گردد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار سمینار تخصصی آموزش و استعدادیابی در ورزش، اظهار کرد: ما […]

[ad_1]


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه ما مدیران پاسخگوی عملکرد خود نبودیم و اگر شاهد برخی مشکلات در حوزه جوانان هستیم به خود ما مدیران باز می‌گردد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار سمینار تخصصی آموزش و استعدادیابی در ورزش، اظهار کرد: ما باید پاسخگوی عملکرد خود در حوزه جوانان باشیم، متاسفانه ما مدیران پاسخگوی عملکرد خود نبودیم و اگر شاهد برخی مشکلات در حوزه جوانان هستیم به خود ما مدیران باز می‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه باید فرصت حضور جوانان در عرصه‌های ورزشی فراهم شود، ادامه داد: باید با اخلاق خوب جوانان را به عنوان پیشرانان توسعه کشور به ورزش جذب کرده و آنان را به عنوان مدیران آینده ورزشی کشور تربیت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اخلاق مداری در ورزش گفت: باید اخلاق محور اصلی برنامه‌های ورزشی قرار گیرد، چرا که بدون اخلاق نخواهیم توانست به معنای واقعی به سمت توسعه حرکت کنیم.

وی ضمن تقدیر از جوانانی که در مرزهای کشور امنیت را برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند، متذکر شد: باید قدردان کسانی باشیم که امنیت ما را فراهم کرده‌اند و در مرزها و حتی خارج از مرزها با جان و دل برای امنیت کشور تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به حضور مدیران بخش مختلف ورزشی از سراسر کشور در سمینار تخصصی آموزش و استعدادیابی در ورزش در تبریز تصریح کرد: امیدواریم این سمینار فرصت مناسبی برای شناساندن شهر تبریز و استان آذربایجان‌شرقی به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری به شما عزیزان باشد.

انتهای پیام/س


[ad_2]