مدافع چپ پای استقلال به تراکتور پیوست
مدافع چپ پای استقلال به تراکتور پیوست
تیم فوتبال تراکتور برای استحکام خط دفاعی خود در فصل جدید لیگ برتر مدافع چپ پای فصل گذشته استقلال تهران را به خدمت گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، «میثم تیموری» مدافع چپ پای فصل گذشته استقلال با حضور در باشگاه تراکتور با مدیرعامل این باشگاه با عقد قراردادی به تیم تراکتور پیوست.

میثم تیموری اصالتاً مازندرانی بوده و متولد شهرستان سوادکوه روستای لیند است، او فوتبال خود را از تیم استقلال جنوب تهران آغاز کرده است.
تیموری در سال ۲۰۱۳ پس از دو سال حضور در تیم استقلال جنوب تهران به به مدت سه سال به تیم تیم نساجی مازندران پیوست و در مجموع ۲۳ بازی و یک گل هم به ثمر رسانده است.
او در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶ با قراردادی دوساله به تیم پارس جنوبی جم پیوست؛ او در این فصل توانست همراه با تیم پارس قهرمان لیگ آزادگان شود و همراه با این تیم به لیگ برتر خلیج فارس صعود کرد.

میثم تیموری در این فصل هم عملکرد خوبی داشت در بیشتر نتایج پارس نقش داشت او در این فصل بازیکن تأثیرگذاری نشان داد به طوری که در بیشتر سایت‌های ورزشی از جمله سایت نود او به عنوان بهترین مدافع چپ لیگ هفدهم انتخاب گردید با درخشش وی در این فصل مورد توجه تیم وینفرید شفر و باشگاه فوتبال استقلال قرار گرفت.

میثم تیموری در نقل انتقالات تابستانی سال ۱۳۹۷ با امضای قراردادی سه ساله توسط سید پندار توفیقی مسوول نقل و انتقالات به تیم استقلال پیوست رسماً آبی پوش شد.

باشگاه تراکتور پیش از این با سعید مهری، مسیح زاهدی و محمدرشید مظاهری به‌عنوان سه خرید لیگ برتری قرارداد بسته بود و میثم تیموری چهارمین سهمیه لیگ برتری تراکتوری‌ها است.