مخالفان اصلاح یارانه‌ها، درصدد تنش‌های اجتماعی هستند/ سوءاستفاده‌گران و دلالان را ناکام می گذاریم
مخالفان اصلاح یارانه‌ها، درصدد تنش‌های اجتماعی هستند/ سوءاستفاده‌گران و دلالان را ناکام می گذاریم

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مخالفان اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، در مقابل اجرای این طرح مقابله می‌کنند و درصدد تنش‌های اجتماعی هستند، گفت: باید شیرینی اجرای طرح را در کام مردم بچشانیم و سوءاستفاده‌گران و دلالان را ناکام بگذاریم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، زین‌العابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی امروز در جلسه […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مخالفان اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، در مقابل اجرای این طرح مقابله می‌کنند و درصدد تنش‌های اجتماعی هستند، گفت: باید شیرینی اجرای طرح را در کام مردم بچشانیم و سوءاستفاده‌گران و دلالان را ناکام بگذاریم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، زین‌العابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به سخنان رییس جمهور در تشریح طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اظهار کرد: همه ما به دنبال این هستیم که نتیجه سیاست گذاری‌ها و مدیریت‌ها در میدان عمل ملموس و اثرگذار باشد.

وی با تاکید بر اقدام هماهنگ اعضای ستاد تنظیم بازار در استان و شهرستان‌ها، گفت: هدف این ستاد ایجاد نظم و آرامش در بازار استان است و برای این منظور همه دستگاه‌ها باید با جدیت و احساس مسؤولیت عمل کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مخالفان اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، در مقابل اجرای این طرح مقابله می‌کنند و درصدد تنش‌های اجتماعی هستند، افزود: باید شیرینی اجرای طرح را در کام مردم بچشانیم و سوءاستفاده‌گران و دلالان را ناکام بگذاریم.

خرم ضمن تأکید بر تشدید و هدفمند کردن بازرسی‌ها و نظارت‌ها در راستای جلوگیری از تخلف و سوءاستفاده در عرضه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم، از مدیران دستگاه‌های مسؤول خواست تا با حضور مستمر در رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما ابعاد و آثار طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را برای مردم تشریح کنند.

وی با قدردانی از حرکت جهادی اعضای ستاد تنظیم بازار استان، موفقیت طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را در گرو جدیت همه نهادها و سازمان‌ها عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین بخش این طرح گفت‌وگو با مردم و تشریح ابعاد مختلف آن است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار رسانه‌ای شدن اقدامات و تلاش‌های کمیته‌های ستاد تنظیم بازار و نتایج اقدامات نظارتی و بازرسی و برخورد با متخلفان شد.

خرم با بیان اینکه مشکل خاصی در تامین کالاهای اساسی مشمول این طرح در استان وجود ندارد، گفت: نظارت‌های لازم از مبدا تولید تا شبکه توزیع و عرضه انجام شود تا کالاهای اساسی به وفور در دسترس مردم باشد و شاهد صف‌های طولانی در فروشگاه‌ها نباشیم.

وی با تأکید بر رعایت قیمت مصوب کالاهای اساسی به ویژه نان خواستار افزایش نظارت بر بازار آرد و نان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بسیج در این راستا شد.

مدیران دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار استان هم در این جلسه گزارش اقدامات انجام‌یافته برای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و تامین و توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم در بازار استان را ارائه کردند.

انتهای پیام/س


[ad_2]