مجیدی: در سخت‌ترین گروه بودیم/ تنها ایرانی‌ام که دستم به جام خورده است
مجیدی: در سخت‌ترین گروه بودیم/ تنها ایرانی‌ام که دستم به جام خورده است

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش برابر الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات بود. او درباره شرایط گروه C لیگ قهرمانان آسیا و گروه‌های دیگر اظهار کرد:  ما بازی‌های گروه‌های دیگر را نگاه‌ کردیم و این سخت‌ترین گروه مسابقات بود. من […]

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش برابر الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات بود.

او درباره شرایط گروه C لیگ قهرمانان آسیا و گروه‌های دیگر اظهار کرد:  ما بازی‌های گروه‌های دیگر را نگاه‌ کردیم و این سخت‌ترین گروه مسابقات بود. من فکر می‌کنم الشرطه هم شانس صعود داشت و تمام این گروه کیفیت خوبی داشتند. از بازی سوم به بعد، کیفیت عملکرد تیم‌ها کاهش پیدا کرد. من به هواداران استقلال قول می‌دهم که در بازی‌های بعدی در آسیا با کیفیت بهتری بازی خواهیم کرد.

او درباره تقابل تیمش مقابل الشرطه عراق گفت: بازی سختی بود. امروز نسبت به روزهای دیگر هوا گرم‌تر بود. مشکل بزرگی در این مسابقات داشتیم، خستگی بازیکنان بود و ماه راه‌حلی برای آن پیدا نکردیم. من با تمام وجودم به بازیکنان افتخار می‌کنم. آن‌ها تلاش خود را کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. بزرگ‌ترین نقطه قوت بازیکنان در این مسابقات، تلاش آن‌ها بود و من به تک تک آن‌ها افتخار می‌کنم.

مجیدی افزود: من فکر می‌کنم اگر پنالتی دوم را از دست نمی‌دادیم، می‌توانستیم عملکرد راحت‌تری داشته باشیم. تیم الشرطه تیم بسیار خوبی بود و از تمام تیم‌ها از نظر دوندگی بهتر بود اما ما به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کردیم و به چیزی که خواستیم رسیدیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه با تیم العین تجربه قهرمانی داشته است، گفت: فکر می‌کنم تنها ایرانی باشم که دستم به این جام خورده است. به تمام هواداران استقلال قول می‌دهم که تمام تلاشم را می‌کنم که وریا غفوری بتواند جام آسیا را بالا ببرد اما می‌دانید که این کار سختی است و ما باید بیشتر کار کنیم و کیفیت بهتری از خودمان نشان دهیم.

انتهای پیام