مجموع ظرفیت نیروگاه‌های خورشیدی مشترکان برق تبریز به ۶۱۰ کیلووات رسید
مجموع ظرفیت نیروگاه‌های خورشیدی مشترکان برق تبریز به ۶۱۰ کیلووات رسید

به گزارش قلم پرس از تبریز، عادل کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک نیروگاه سه کیلوواتی احداث شده توسط مشترک برق تبریز به شبکه‌ی شرکت توزیع نیروی برق تبریز متصل شد. وی گفت: انرژی تولیدی این نیروگاه که در پشت بام یک باب مغازه احداث شده است، در قالب قرارداد […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، عادل کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک نیروگاه سه کیلوواتی احداث شده توسط مشترک برق تبریز به شبکه‌ی شرکت توزیع نیروی برق تبریز متصل شد.

وی گفت: انرژی تولیدی این نیروگاه که در پشت بام یک باب مغازه احداث شده است، در قالب قرارداد خرید تضمینی ۲۰ ساله از هفته‌ جاری به شبکه‌ برق سراسری تزریق می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه احداث و اتصال این نیروگاه به شبکه‌ برق سراسری به عنوان یک منبع درآمد مطمئن برای مالک آن است، اضافه کرد: همه مراحل امکان‌سنجی، مبادله‌ی قرارداد، نظارت بر عملکرد پیمانکار و صحت اجرای پروژه توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز انجام پذیرفته است. با اتصال این نیروگاه، مجموع ظرفیت نیروگاه‌های خورشیدی متصل به شبکه‌ مربوط به مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تبریز به میزان ۶۱۰ کیلووات بالغ شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱