ماشین‌سازی و دو بازی حیاتی برای ماندن در لیگ برتر
ماشین‌سازی و دو بازی حیاتی برای ماندن در لیگ برتر

به گزارش قلم پرس از تبریز، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با کسب ۱۰ امتیاز در قعر جدول قرار داشته و برای فرار از این وضعیت ۱۰ هفته فرصت دارد تا از ۳۰ امتیاز ممکن، امتیازات لازم برای ماندن را کسب کند. ۴ تیم ذوب‌آهن اصفهان، سایپای البرز، نساجی قائم‌شهر و ماشین‌سازی تبریز تیم‌های فانوس به […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با کسب ۱۰ امتیاز در قعر جدول قرار داشته و برای فرار از این وضعیت ۱۰ هفته فرصت دارد تا از ۳۰ امتیاز ممکن، امتیازات لازم برای ماندن را کسب کند.

۴ تیم ذوب‌آهن اصفهان، سایپای البرز، نساجی قائم‌شهر و ماشین‌سازی تبریز تیم‌های فانوس به دست جدول را تشکیل داده و به احتمال زیادی دو تیم سقوط کننده از بین این چهار تیم باشد.

به همین جهت بازی‌های این ۴ با یکدیگر حیاتی بوده و به نوعی بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شوند.

ماشین‌سازی برابر ذوب آهن در دو بازی رفت و برگشت خود را برگزار کرده و تنها موفق به کسب یک امتیاز از این تیم شده است.

سبزپوشان اما بازی مقابل سایپا و نساجی را پیش رو دارند و کسب تمامی امتیازات بازی برگشت از این دو تیم می‌تواند گام بزرگی برای سبزپوشان باشد تا بتوانند سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کنند.

تیم ماشین‌سازی امشب در هفته بیست و دوم میزبان تیم سایپا بوده و دو هفته بعد در تبریز به مصاف تیم نساجی خواهند رفت.

این دو بازی که از قضا هر دو در تبریز است می‌تواند گامی برای کم شدن فاصله امتیازات این تیم با سایر تیم‌ها شده و سبزپوشان را برای ماندن در لیگ برتر امیدوار نگه دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷