لک: برخی بازیکنان تیم فوتسال کراپ توقعات را برآورده نکرده‌اند
لک: برخی بازیکنان تیم فوتسال کراپ توقعات را برآورده نکرده‌اند

رضا لک پس از شکست تیمش مقابل مس سونگون در الوند در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پیش بینی ما این بود که بازی سختی را مقابل تیم مس سونگون ورزقان قهرمان سه دوره پیاپی لیگ برتر داشته باشیم. تیمی که تعداد نفرات بالایی برای اجرای تاکتیک‌های مختلف و مرتبط با هر بخش از بازی در […]

رضا لک پس از شکست تیمش مقابل مس سونگون در الوند در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پیش بینی ما این بود که بازی سختی را مقابل تیم مس سونگون ورزقان قهرمان سه دوره پیاپی لیگ برتر داشته باشیم. تیمی که تعداد نفرات بالایی برای اجرای تاکتیک‌های مختلف و مرتبط با هر بخش از بازی در اختیار دارد اما در سوی دیگر ما چیزی که برای این بازی تمرین کرده بودیم انجام نشد و برخی از بازیکنان توقعات ما را برآورده نکردند ضمن اینکه مصدومیت بهزاد عظیمی هم فشار را بر روی ما بیشتر کرد.

لک با اشاره به اشتباهات بازیکنان کراپ گفت: بخش هایی از بازی را از دست دادیم و متاسفانه خیلی دیر هم به بازی برگشتیم. دو گل را جبران کردیم اما فرصت کافی نداشتیم.

سرمربی کراپ با انتقاد از اشتباهات داوری گفت: متاسفانه داور هم در نتیجه این بازی به نظرم تاثیرگذار بود و یک پنالتی ما را نگرفت.

او ادامه داد: ما می‌دانستیم که اشتباهات ساده‌ای که مقابل تیمی همچون مس انجام می دهیم جبرانش بسیار سخت است اما متاسفانه این اشتباهات اتفاق افتاد. با این حال به تیم خوب مس تبریک می گویم امیدوارم ما اشتباهاتمان را برطرف کنیم و بتوانیم روند خوبی را پس از این بازی در پیش بگیریم.

انتهای پیام