لفاظی وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی علیه ایران
لفاظی وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی علیه ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «الی کوهن» وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه به لفاظی علیه تلاش‌های در حال انجام برای احیای برجام پرداخت. کوهن در مصاحبه با خبرگزاری «رویترز» مدعی شد، «توافق بد» با ایران می‌تواند کل منطقه غرب آسیا را وارد درگیری و تنش جدی کند. او با تکرار ادعاهای رژیم صهیونیستی […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «الی کوهن» وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه به لفاظی علیه تلاش‌های در حال انجام برای احیای برجام پرداخت.

کوهن در مصاحبه با خبرگزاری «رویترز» مدعی شد، «توافق بد» با ایران می‌تواند کل منطقه غرب آسیا را وارد درگیری و تنش جدی کند.

او با تکرار ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: «اسرائیل به ایران اجازه نمی‌دهد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند».

کوهن از رهبران کشورهای قدرتمند جهان درخواست کرد به ایران اجازه ندهند «دیگر کشورها را دچار بی ثباتی کند».

کوهن در مصاحبه با رویترز، همانند دیگر مقامات رژیم صهیونیستی از توضیح درباره حادثه اخیر در تأسیسات هسته‌ای نطنز طفره رفت.

با شروع مذاکرات تیم ایران، کشورهای باقی‌مانده در برجام و تیم آمریکایی برای احیای برجام، رژیم صهیونیستی، لفاظی‌ها و اقدامات خصمانه خود علیه تهران را افزایش داده است.

مقامات این رژیم در کنار برخی دیگر از کشورهای منطقه مدعی هستند، کشورهای ۱+۵ باید به‌جای بازگشت به برجام، توافقی جامع‌تر را دنبال کنند که برنامه موشکی و حضور منطقه‌ای ایران را نیز در بر گیرد.

انتهای پیام/