لطیفی: با هیچ مدیر یا دستگاهی مشکلی نداشتم
لطیفی: با هیچ مدیر یا دستگاهی مشکلی نداشتم

مدیرکل سابق صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی گفت: در طول این سال‌ها ما با هیچ مدیر یا دستگاهی مشکلی نداشته و همیشه خدمتگزار مردم و خانواده شهدا هستیم. سیدمحسن لطیفی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه […]

مدیرکل سابق صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی گفت: در طول این سال‌ها ما با هیچ مدیر یا دستگاهی مشکلی نداشته و همیشه خدمتگزار مردم و خانواده شهدا هستیم.

سیدمحسن لطیفی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آذربایجان سر ایران است، اظهار کرد: این یک جمله بسیار شایسته در وصف این خطه است که همیشه در طول تاریخ حماسه‌ساز بودند.

وی با بیان اینکه در طول خدمت خود در مجموعه صدا و سیما همیشه با دستگاه‌های استان، روحانیت، اصحاب فرهنگ و رسانه تعامل داشته و به عبارتی همه، با هم بودیم، گفت: برای مدیرکل جدید آرزوی موفقیت و توفیق هر چه بیشتر در این خطه ولایت‌مدار دارم.

مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در حالی از سنگر سابق به سنگر جدید می‌روم که همکاران نزدیک به ۲۵۰ پروژه را اجرا کرده و در حال حاضر ۱۸۳ ایستگاه دیجیتال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تکمیل ۵ ایستگاه متوسط قدرت تا پایان شهریور امسال گفت: دو ایستگاه متوسط قدرت نیز به بهره‌برداری رسیده است.

لطیفی ادامه داد: فرستنده دیجیتال برای پخش در مناطق سطح استان نیز در حال آماده‌سازی است.

وی به ساخت و تولید سریال‌ها و مستندهای مختلف در استان برای معرفی تاریخ کهن آذربایجان اشاره قرار داد و گفت: سریال جلال، ساخت مستندهای مختلف برای شهدای مدافع حرم، کارآفرینی، نقش آذربایجان در انقلاب و غیره از جمله  اقدامات صدا و سیما مرکز استان است.

مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز استان در ادامه با تقدیر از همکاران رسانه‌ای، استاندار آذربایجان‌شرقی، امام جمعه تبریز، تصریح کرد: خدا را شاکریم که اعتبارات تخصیص یافته از سازمان به مرکز استان ۵ برابر افزایش یافته است.

وی افزود: در طول این سال‌ها ما با هیچ مدیر یا دستگاهی مشکلی نداشته و همیشه خدمتگزار مردم و خانواده شهدا هستیم.

 گزارش فارس حاکی است، «سید محسن لطیفی» در حکمی از سوی رئیس سازمان، مدیرکل صدا و سیمای زنجان شد و مرتضی صفری مدیرکل فعلی زنجان با حکم رئیس سازمان مدیرکل جدید صدا و سیمای آذربایجان شرقی شد.

مرتضی صفری ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۰ با حکم عزت‌الله ضرغامی به عنوان مدیر کل صدا و سیمای زنجان منصوب و جایگزین علی اکبر رزمجو شد.

مرتضی صفری، پیش از حضور در زنجان مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد بوده و کارشناس ارشد مدیریت است. در کارنامه علمی خود علاوه بر تدریس در دانشگاه امام حسین(ع) و پیام نور صاحب تألیفاتی چون «تاثیر تربیتی نماز بر جوانان» و «شهید باکری الگویی برای جوانان» است.