لزوم تعریف مگاپروژه‌های مناسب برای صنعت کفش و چرم آذربایجان‌شرقی
لزوم تعریف مگاپروژه‌های مناسب برای صنعت کفش و چرم آذربایجان‌شرقی

[ad_1] رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: باید با تعریف مگاپروژه‌های مناسب، نگاه ویژه‌ای به صنعت کفش و چرم داشته باشیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان ظهر امروز در نشست مشترک با صاحبان صنایع پوشاک، چرم و کفش استان که با حضور افسانه محرابی مدیر کل نساجی و پوشاک وزارت […]

[ad_1]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: باید با تعریف مگاپروژه‌های مناسب، نگاه ویژه‌ای به صنعت کفش و چرم داشته باشیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان ظهر امروز در نشست مشترک با صاحبان صنایع پوشاک، چرم و کفش استان که با حضور افسانه محرابی مدیر کل نساجی و پوشاک وزارت صمت برگزار شد، اظهار کرد: صنعت آذربایجان شرقی یک صنعت درون زا بوده و متکی به بخش خصوصی است.

وی با بیان این که تبریز از گذشته تاکنون در صنعت کفش و چرم مشهور بوده است، تاکید کرد: امیدواریم روز به روز با ارتقای صنایع مختلف، صنعت استان به جایگاه واقعی خود برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین افزود: کسب و کارها برای این که بتوانند ثبات داشته باشند باید با مسائل روز متحول شوند چرا که دنیا در حال تغییر است.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه صاحبان صنایع پوشاک، چرم و کفش استان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و مقرر شد با پیگیری های سازمان و رفع موانع به زودی این مسائل تسهیل شود.

انتهای پیام/


[ad_2]