لزوم الگو برداری از ابداعات عمرانی دادگستری کل آذربایجان شرقی
لزوم الگو برداری از ابداعات عمرانی دادگستری کل آذربایجان شرقی
معاون مالی، پشتیبانی و امور عمرانی قوه قضاییه گفت: در موضوعات مختلف پشتیبانی و رفاهی و ساخت و ساز و تملک اراضی شاهد نوآوری‌ها و اقداماتی در آذربایجان شرقی هستیم که می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

به گزارش قلم پرس، ابراهیم شاهرخیان در نشستی با رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: از حیث محدودیت‌های اعتباری و مالی و فضاهای اداری، استان‌ها با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

وی با قدردانی از رئیس کل دادگستری استان در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی، گفت: حقیقتا تلاش‌ها و پیگیری‌های شخص رئیس کل دادگستری استان در حوزه عمرانی و ثمرات آن به شکلی است که با وجود تمام محدودیت‌ها در حوزه عمرانی و ساخت واحدهای قضایی، آذربایجان شرقی بین سه استان برتر کشور است.

معاون مالی، پشتیبانی و امور عمرانی قوه قضاییه ادامه داد: بخش اعظم موفقیت‌های موجود در استان آذربایجان شرقی به دلیل همت و تلاش مضاعف رئیس کل استان در پیگیری موضوعات بوده است.

وی اضافه کرد: در موضوعات مختلف پشتیبانی و رفاهی و ساخت و ساز و تملک اراضی شاهد نوآوری‌ها و اقداماتی در آذربایجان شرقی هستیم که می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی: تلاش بر این است که بتوانیم خدمت بی منّت به مردم ارائه کنیم.

انتهای پیام/