لزوم ارتقاء بهره‌وری، جذب سرمایه و محرومیت‌زدایی از آذربایجان‌شرقی
لزوم ارتقاء بهره‌وری، جذب سرمایه و محرومیت‌زدایی از آذربایجان‌شرقی

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمد فرشکاران ظهر امروز در جمع مدیران و کارشناسان سازمان اظهار کرد: شرایط کشور و استان خاص بوده و ما هم نسبت به مسائل موجود با تشریک مساعی پیش خواهیم رفت. وی افزود: دکتر بهبودی چندین دوره متناوب در استان زحمت کشیده و با درد استان آشناتر هستند؛ ما […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمد فرشکاران ظهر امروز در جمع مدیران و کارشناسان سازمان اظهار کرد: شرایط کشور و استان خاص بوده و ما هم نسبت به مسائل موجود با تشریک مساعی پیش خواهیم رفت.

وی افزود: دکتر بهبودی چندین دوره متناوب در استان زحمت کشیده و با درد استان آشناتر هستند؛ ما هم بقیه مسیر را با فرایندهای کارشناسی، مصداق‌های علمی و البته جهادی‌تر از گذشته ادامه خواهیم داد.

فرشکاران تصریح کرد: انتظارات بسیار زیاد است و در شرایط سخت هم زیادی انتظارات شاید تلخی بیشتری داشته باشد، چرا که شرایط اقتصادی بر همه فشار می‌آورد و ما باید این شرایط را در دوره گذار راهبری و سپری کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در تهران بارها شرایط سخت کاری را تجربه کرده‌ام؛ اما امیدم به همکاران استان بیشتر از تهران است؛ چرا که پتانسیل‌های آذربایجان‌شرقی بسیار بالا است.

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ وظایف ما خطیرتر و سنگین‌تر است و باید به موقع بتوانیم در بحث‌های مالی از ظرفیت‌هایی مثل صندوق پیشرفت و عدالت و اعتبارات دستگاه‌های ملی استفاده کنیم.

فرشکاران یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ یک سری از اعتبارات در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت و استان‌ها نسبت به برنامه‌ها و اهدافی که تعریف می‌کنند، می‌توانند از این اعتبارات بهره‌مند شوند؛ استان آذربایجان‌شرقی هم شرایط خاصی دارد و باید به موقع بتواند اعتبارات مقتضی را جذب کند که قطعا با تلاش تک تک همکاران این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: برای رتقاء بهره‌وری، جذب سرمایه‌گذاری، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی از استان، بسیار مصر هستیم.

داود بهبودی، رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم در این مراسم حضور یافت و اظهار داشت: دنیا دار گذار است و ما هم در مسیر شغلی خود باید تغییر و تحولات را بپذیریم.

وی افزود: اقتضای نظام اداری این است که هر از گاهی، نیرو، ایده و مدیریت جدید به سیستم تزریق شود؛ امیدواریم این تغییر و تحولات منشاء خیر و برکت برای استان باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶