کتاب “کارا” ویژه آثار برگزیده اولین جشنواره ملی کاریکاتور منتشر شد
کتاب “کارا” ویژه آثار برگزیده اولین جشنواره ملی کاریکاتور منتشر شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کتاب “کارا” در ۷ بخش  با مقدمه ای از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان : “کاریکاتور ، زبانی گویا برای به تصویر کشیدن مفاهیم اجتماعی” ،  به چاپ رسیده است.  همچنین در این اثر ،حامد شمس […]

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کتاب “کارا” در ۷ بخش  با مقدمه ای از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان : “کاریکاتور ، زبانی گویا برای به تصویر کشیدن مفاهیم اجتماعی” ،  به چاپ رسیده است.

 همچنین در این اثر ،حامد شمس رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مقدمه ای  با عنوان : “گفتمان سازی اجتماعی با زبان کاریکاتوری ”  به اهمیت “کاریکاتور” و قابلیت های منحصر به فرد آن در بازنمایی و ترسیم واقعیات جامعه  و جلب توجه همگانی به مسایل اجتماعی پرداخته است . 

در بخش دیگری از این مجموعه ارزشمند،هادی حیدری، دبیر جشنواره نیز در مقدمه ای با عنوان : گام مهم در خود انتقادی،  به دیگر بخش های  این رویداد ملی نگاهی داشته است.

معرفی دبیر و داوران مسابقه ملی کاریکاتور کارا متشکل از احمد عربانی٬ جواد علیزاده و علی درخشی، آثار برگزیده ، آثار راه یافته به مسابقه ملی از دیگر بخش های این کتاب است . 

فراخوان  ، گزارش تصاویری از فرآیند داوری آثار و اسامی راه یافتگان از دیگر بخش‌های این مجموعه است .