فضای مجازی خط مقدم تقابل با توطئه‌های دشمنان است/ خون شهید سلیمانی شورآفرینانه در دنیا شعورآفرین شد
فضای مجازی خط مقدم تقابل با توطئه‌های دشمنان است/ خون شهید سلیمانی شورآفرینانه در دنیا شعورآفرین شد

به گزارش قلم پرس از تبریز،  حجت الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل هاشم  با تاکید بر ترویج مکتب شهید سلیمانی با کنشگری در فضای مجازی اظهار داشت: ترویج مکتب شهید سلیمانی، گام بلند در راستای صیانت از شعائر، آرمان ها و  اهداف انقلاب و اسلام است. امام جمعه تبریز افزود: برای ترویج مکتب شهید […]

به گزارش قلم پرس از تبریز،  حجت الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل هاشم  با تاکید بر ترویج مکتب شهید سلیمانی با کنشگری در فضای مجازی اظهار داشت: ترویج مکتب شهید سلیمانی، گام بلند در راستای صیانت از شعائر، آرمان ها و  اهداف انقلاب و اسلام است.

امام جمعه تبریز افزود: برای ترویج مکتب شهید سلیمانی باید هنرمندان، شعرا و مداحان و اهل قلم وارد میدان شده و آثار فاخر از خودبه یادگار بگذارند.

وی شناساندن این مکتب را منوط به فعال تر شدن در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برشمرد و با بیان اینکه امروز تولید فرآورده های دیجیتالی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، یادآور شد: فضای مجازی خط مقدم تقابل با توطئه های دشمنان است و اگر در این زمینه تعلل کنیم نمی توان مقابل توطئه ها ایستاد.

 ترویج مکتب بدون گفتمان حاصل نمی شود/گفتمان شهید سلیمانی، مقاومت و انقلابی گری است 

آل هاشم با تاکید بر اینکه ترویج مکتب بدون گفتمان حاصل نمی شود، گفت: گفتمان شهید سلیمانی، مقاومت و انقلابی گری است و او در سراسر زندگی خود نشان داد که به مقام، پست و دنیا فکر نمی کند؛ به واقع او مرد میدان جنگ و مخلص بود که در راه خدا عشق بازی می کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رسالت حوزویان و دانشگاهیان در ترویج و گسترش مکتب شهد سلیمانی را بسیار خطیر دانست و اظهار داشت: باید توجه داشت که انتقال این مکتب ناب اسلامی و انقلابی به نسل های جدید و جوان و آینده بدون داشتن استراتژی مناسب و هدفمند در فضای مجازی ممکن نیست و در این زمینه باید فعال تر عمل کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی از وی به عنوان قهرمان ملی ایرانیان یاد کرد و ادامه داد: امنیت امروز مرزهای ایران اسلامی مدیون دلاوری ها و رشادت های سربازان اسلام همچون شهید سلیمانی است و باید قدردان این شهید والامقام باشیم.

وی از روز ۱۳ دی به عنوان یکی از یوم الله های دوران انقلاب اسلامی یاد کرد و با اشاره به توطئه های مختلف استکبار جهانی علیه نظام اسلامی، اظهار داشت: طی این سال ها، دشمنان به سرگردگی آمریکای جنایتکار با انواع دسیسه ها و ترفندها سعی در به زانو در آوردن نظام داشته اند که هر بار دست الهی مانع شده و جمهوری اسلامی با صلابت و اقتدار به راه خود همچنان ادامه می دهد.

آل‌هاشم ادامه داد: همه جهانیان در روز شهادت سردار سلیمانی فارغ از هر گونه گرایشات سیاسی، مذهبی و اجتماعی داغدار شده و متحد و یکپارچه از جنایت های استکبار و آمریکا اعلام انزجار کردند و این گردهمایی امت اسلام  در ایران و عراق و سایر کشورها نشان داد که آزادیخواهان جهان حول محور حق در مبارزه با باطل متحد هستند.

امام جمعه تبریز گفت: خون شهید سلیمانی شورآفرینانه در اقصی نقاط جهان شعورآفرین شد و این بزرگ ترین حاصل این خون پاک است.

انتهای پیام/م