فریاد یک تراکتوری در آسیا/ ابراهیم‌زاده: از حضور در تیم تراکتور انگیزه گرفتم
فریاد یک تراکتوری در آسیا/ ابراهیم‌زاده: از حضور در تیم تراکتور انگیزه گرفتم

[ad_1] بهترین گلزن مسابقات دور مقدماتی جوانان آسیا گفت: امیدوارم در مرحله نهایی مسابقات جوانان آسیا نیز مقتدرانه ظاهر شده و به مقام قهرمانی آسیا دست یابیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در هر ۳ مسابقه خود در دور مقدماتی قهرمانی آسیا به برتری رسید و برابر حریفان خود ۱۱ […]

[ad_1]


بهترین گلزن مسابقات دور مقدماتی جوانان آسیا گفت: امیدوارم در مرحله نهایی مسابقات جوانان آسیا نیز مقتدرانه ظاهر شده و به مقام قهرمانی آسیا دست یابیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در هر ۳ مسابقه خود در دور مقدماتی قهرمانی آسیا به برتری رسید و برابر حریفان خود ۱۱ گل به ثمر رساند که سهم امیر ابراهیم‌زاده مهاجم تراکتور ۶ گل است.

امیر ابراهیم‌زاده در مورد صعود مقتدرانه ایران گفت:  خدا را شاکر هستم که توانستیم دور مقدماتی را با اقتدار و کسب تمامی امتیازات به پایان رسانیم.

وی افزود: خیلی احساس خوبی دارم که توانستم در این مرحله ۶ گل برای تیم ملی کشورم به ثمر رسانم و در صدر گلزنان آسیا قرار گیرم‌ و امیدوارم بتوانم در ازبکستان هم این موفقیت را ادامه دهم.

مهاجم جوان تراکتور تصریح کرد: ۲ چیز خیلی به من خیلی انگیزه می‌داد ، اول اینکه بازیکن تراکتور بودم و این بهم انگیزه دوچندان می‌داد و دومی انرژی و روحیه دادن رفیق‌هایم‌، مربیانم‌ و خانواده‌ام  بود و این موفقیت‌ها را مدیون حمایت این عزیزان هستم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]