فرمانداران براى جذب تسهیلات اهتمام ویژه داشته باشند/ بانکها همکاری بیشتری داشته باشند
فرمانداران براى جذب تسهیلات اهتمام ویژه داشته باشند/ بانکها همکاری بیشتری داشته باشند

وزیر کشور گفت: با پیگیری رییس جمهور و موافقت رهبر انقلاب ١.۵ میلیارد دلار معادل ١٢ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملى به منظور اشتغالزایی روستایی در نظر گرفته شده است. به گزارش قلم پرس، عبدالرضا رحمانى فضلى وزیر کشور پس از بازدید از پایانه مرزى سِرو در استان آذربایجان غربى در جلسه […]

وزیر کشور گفت: با پیگیری رییس جمهور و موافقت رهبر انقلاب ١.۵ میلیارد دلار معادل ١٢ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملى به منظور اشتغالزایی روستایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش قلم پرس، عبدالرضا رحمانى فضلى وزیر کشور پس از بازدید از پایانه مرزى سِرو در استان آذربایجان غربى در جلسه مشترک با مسئولان در سخنانى اظهارداشت: با پیگیری رییس جمهور و موافقت رهبر انقلاب ١.۵ میلیارد دلار معادل ١٢ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملى به منظور اشتغالزایی روستایی در نظر گرفته شده است.

وى با بیان اینکه این منابع برای تخصیص به طرح های اشتغالزایی در اختیار بانکها قرار دارد، افزود: استانداران و فرمانداران اهتمام جدی در ارائه طرح های اشتغالزایی با هم فکری خود روستاییان و عشایر داشته باشند.

وزیر کشور با بیان اینکه به تمام طرح های اشتغالزایی روستایی و عشایری تسهیلات لازم پرداخت می شود، از بانکها خواست همکاری بیشتری در پرداخت این تسهیلات داشته باشند.

رحمانى فضلی از معاونت اقتصادی وزارت کشور خواست درخواست های مورد نظر مسئولان مرزی سرو را در جهت رونق اقتصادی هر چه بهتر این منطقه مورد بررسی قرار دهد.