فراز و تراکتور اینبار مقابل هم/جدال سخت تراکتور در برابر نفت مسجد سلیمان
فراز و تراکتور اینبار مقابل هم/جدال سخت تراکتور در برابر نفت مسجد سلیمان

به گزارش قلم پرس از تبریز، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور فردا در ورزشگاه اختصاصی خود در بنیان دیزل میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است. تراکتوری‌ها در حالی به مصاف حریف جنوبی خود می‌روند که دو بازی گذشته برابر تیم‌های آلومینیوم اراک در تبریز و مس رفسنجان در بازی خارج از […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور فردا در ورزشگاه اختصاصی خود در بنیان دیزل میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است.

تراکتوری‌ها در حالی به مصاف حریف جنوبی خود می‌روند که دو بازی گذشته برابر تیم‌های آلومینیوم اراک در تبریز و مس رفسنجان در بازی خارج از خانه واگذار و تا رده دوازدهم جدول تنزل یافته و تنها ۲ امتیاز با منطقه خطر فاصله دارند.

میزبان در این بازی به شدت نیاز به کسب ۳ امتیاز بازی داشته و درصدد است به هر نحوی شده روند شکست‌های خود را قطع و با پیروزی این بازی را ترک کند.

بازگشت مصدومان تراکتور می‌تواند خبر خوبی برای سولدو باشد، هر چند این رفع مصدومیت‌ها شامل محمدرضا اخباری نبوده و تراکتور همچنان از حضور دروازه بان اولش محروم است.

در دو بازی که اخباری در ترکیب تیم تراکتور نبوده، این تیم ۵ گل دریافت کرده است که آمار نگران کننده‌ای است.

نفت مسجد سلیمان هم وضعیت خوبی در جدول نداشته و با ۷ امتیاز بعد از ترکتور در رده سیزدهم جای گرفته است.

برگ برنده تیم مهمان شناخت فراز از تیم تراکتور است، زیرا وی ۳ ماه پیش سرمربی تیم تراکتور بوده و به نوعی شناخت از بازیکنان و شرایط تراکتور فعلی دارد.

تراکتور در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند رتبه‌اش را در جدول تک رقمی کند.

هر دو بازی فصل گذشته دو تیم با تساوی به اتمام رسیده بود.

بازی تیم‌های تراکتور با نفت مسجد سلیمان ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۴ آذر در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز واقع در بنیان دیزل برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷