فاینانس ۴۳۰ میلیون دلاری خط دو مترو تبریز، منتظر مجوز دولت است
فاینانس ۴۳۰ میلیون دلاری خط دو مترو تبریز، منتظر مجوز دولت است

[ad_1] شهردار تبریز در دیدار با وزیر کشور، خواستار تسریع در صدور مجوز فاینانس ۴۳۰میلیون دلاری خط دو مترو تبریز شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار بعد از ظهر امروز  در جلسه مشترک مدیریت شهری تبریز با احمد وحیدی، وزیر کشور، یکی از بحران های اساسی مدیریت شهری تبریز را کمبود ناوگان حمل […]

[ad_1]


شهردار تبریز در دیدار با وزیر کشور، خواستار تسریع در صدور مجوز فاینانس ۴۳۰میلیون دلاری خط دو مترو تبریز شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار بعد از ظهر امروز  در جلسه مشترک مدیریت شهری تبریز با احمد وحیدی، وزیر کشور، یکی از بحران های اساسی مدیریت شهری تبریز را کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد و اظهار کرد: تبریز باید ۱۲۰۰دستگاه اتوبوس داشته باشد که اکنون تنها ۵۰۰ دستگاه در خطوط شهری فعالیت دارند.

هوشیار با اشاره به اهتمام اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، خبر داد: اکنون به ۲  هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی اتوبوسرانی نیاز داریم.

وی همچنین با بیان اینکه اکنون ۶ هزار تاکسی فرسوده در سطح شهر تردد می کنند، گفت: در چندسال سال گذشته نوسازی در این حوزه اتفاق نیافتاده است. ما اگر بتوانیم شش هزار دستگاه تاکسی نو از منطقه آزاد ارس وارد کنیم، صرفه اقتصادی مناسبی دارد.

شهردار تبریز همچنین با بیان اینکه اتمام خط یک مترو تبریز به ۱۵۰۰میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد، گفت: مسئله بعد فاینانس ۴۳۰ میلیون دلاری است که قبلا تصویب شده و نیاز به مجوز دولت دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر اعتبار خط یک مترو امسال تخصیص یابد، شهریور ماه این خط افتتاح می‌شود.

شهردار تبریز تاکید کرد: در گذشته کارخانه آسفالت شهرداری تبریز توان تولید سالانه ۱۵۰هزار تن آسفالت داشت که اکنون به ۲۲۰هزار تن رسیده است. همچنین اگر بتوانیم روزانه ۱۲۰۰ تن آسفالت تولید کنیم، می توانیم به عادی سازی وضعیت آسفالت دست یابیم.

انتهای پیام/


[ad_2]