غفلت از وظیفه دینی و ملی به خاطر مشکلات اقتصادی صحیح نیست / مهم‌ترین شاخص‌های رئیس‌جمهور
غفلت از وظیفه دینی و ملی به خاطر مشکلات اقتصادی صحیح نیست / مهم‌ترین شاخص‌های رئیس‌جمهور

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با تاکید بر وحدت کلمه و یکصدایی مردم و مسئولان در برابر دشمنان اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی در تلاش است مردم را از نظام اسلامی […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با تاکید بر وحدت کلمه و یکصدایی مردم و مسئولان در برابر دشمنان اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی در تلاش است مردم را از نظام اسلامی دلسرد کند، حضور و مشارکت حداکثری تیری به قلب بدخواهان نظام اسلامی است.

امام جمعه تبریز کفایت و مدیریت و اعتقاد به عنصر جوانی و  آرمان های انقلاب را از شاخص های دولت آینده عنوان کرد و گفت: خلق حماسه سیاسی با عشق به جمهوری اسلامی محقق میشود و مردم با انتخاب اصلح سرنوشت خود را تعیین میکنند.

آل هاشم در ادامه به اشاره به موشک باران سرزمین های اشغالی با راهبرد مقاومت گفت: بعد از ۱۱ روز به خاک خون کشیده شدن مسلمانان غزه با نصرت الهی صهیونیست ها عقب نشینی کردند، در این جنگ نیز که برای اولین‌بار، حجم بی‌سابقه‌ای از موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی پرتاب شد هیمنه ۷۰ ساله اسرائیل شکست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و دفاع مقدس، آرمان شهدا را وحدت و یکصدایی در برابر دشمنان توصیف کرد و گفت: استکبار و آمریکا با هر توطئه ای علیه ملت ایران در برابر راهبرد مقاومت و وحدت کلمه مردم و مسئولان همیشه طعم شکست را چشیده اند.

امام جمعه تبریز ایستادگی در برابر دشمنان را از برکات خون شهدا دانست و گفت: هر چند جنگ خسارت های جانی و مالی فراوانی متوجه کشور و زیرساخت های آن کرد، اما امروز به برکت خون شهدا در برابر دشمنان قاطعانه ایستاده ایم و اجازه زیاده خواهی و دست اندازی به حقوق ملت ایران را نمی دهیم.

آل هاشم در بخش دیگری از صحبت های خود با تبیین اهداف دشمن از آغاز جنگ تحمیلی گفت: دشمن بعد از غافلگیری در پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۹ماه با توطئه های مختلف و ترور و تخریب به جنگ با ملت ایران برخاست اما چون نتیجه نگرفت جنگ ۸ ساله را تحمیل کرد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: عراق با پشتیبانی تجهیزاتی و تسلیحاتی شوروی، فرانسه، آلمان، آمریکا و پول های اعراب منطقه با هدف بر اندازی نظام اسلامی، تجزیه کشور و تسلط بر نفت منطقه، جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: باید وحدت و همدلی را در برابر دشمنان به اوج برسانیم تا طعم نصرت الهی را بچشیم.

در ابتدای این دیدار سردار عباس قلی زاده مدیر حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس با ارائه گزارشی از برنامه های بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: با مشارکت دستگاه ها و دستگاه های فرهنگی بیش از  100 عنوان برنامه با عنوان ما مقتدریم در سطح استان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر به اجرا در می آید که ویزیت رایگان در مراکز درمانی نیروهای مسلح، افتتاح فاز دوم مزار شهدا و عطرافشانی و گلباران قبور قهرمانان جهاد و شهادت از جمله آنها است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱