عملکرد نفت آبادان در نیم‌فصل اول در مخیله کسی نمی‌گنجید
عملکرد نفت آبادان در نیم‌فصل اول در مخیله کسی نمی‌گنجید

علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برخی انتقادات نسبت به عملکرد تیم صنعت نفت آبادان و اعضای هیات‌مدیره، اظهارکرد: باتوجه به شرایط نامشخص مالی و کمبود بودجه و همچنین زمان‌های از دست رفته و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، قبول مسئولیت باشگاه صنعت نفت آبادان به جز از خود گذشتگی با هیچ چیز […]

علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برخی انتقادات نسبت به عملکرد تیم صنعت نفت آبادان و اعضای هیات‌مدیره، اظهارکرد: باتوجه به شرایط نامشخص مالی و کمبود بودجه و همچنین زمان‌های از دست رفته و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، قبول مسئولیت باشگاه صنعت نفت آبادان به جز از خود گذشتگی با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نبود و هیات مدیره فعلی با آگاهی از تمام مشکلات و موانع، مجددا مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفتند و بعد هم آقای پورموسوی در همین شرایط سخت، مسئولیت هدایت تیم را پذیرفت. در ادامه نیز با تلاش‌های شبانه‌روزی هیات مدیره، پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شد، در حالی‌که همین الان در همسایگی ما پنجره باشگاه لیگ برتری، علی‌رغم تلاش‌های فراوان‌شان همچنان بسته است.

وی افزود: نمی‌دانم آن‌هایی که انتقاد می‌کنند، صنعت نفت آبادان را با چه تیم‌هایی قیاس می‌کنند و لطفا ما را با تیم‌های متمول لیگ برتر مقایسه نکنید و با داشته‌های خودمان مقایسه کنید. ضمن این‌که یقین داشته باشید که صنعت نفت از وضعیت فعلی خارج می‌شود و مجددا این تیم‌، روزهای خوب و خوش را خواهد دید اما در روزهای خوب یادمان نمی‌رود که چه افرادی در این شرایط سخت، انتقادهای غیرکارشناسانه و از روی حب و بغض داشتند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: همین افرادی که اکنون دایه بهتر از مادر شده‌اند و حرف‌هایی را در مورد نفت می‌زنند که هیچ کدام درست نیست، نباید یادشان برود که عملکرد صنعت نفت در نیم‌فصل اول در مخیله هیچ کسی حتی خودشان هم نمی‌گنجید؛ در حالی که صنعت نفت آبادان از همان روز اول با توجه به این‌که دو ماه دیرتر از سایر تیم‌های لیگ برتری تمریناتش را آغاز کرده بود، پنجره‌اش بسته بود و بودجه‌اش مشخص نبود؛ روی کاغذ از کاندیدای اول سقوط بود. اما با تلاش اعضای هیات مدیره و کادر فنی و بازیکنان، نتایجی رقم خورد که غیرقابل تصور بود.

وی افزود: بودجه تیم‌هایی که اولین سال حضورشان در لیگ برتر است، به صورتی بوده که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته‌اند و برخی از همین تیم‌ها نیز در نقل و انتقالات زمستانه، مبلغی که صرف جذب دو بازیکن داشته‌اند، به اندازه مبلغ قرارداد کل اعضای تیم صنعت نفت آبادان است. در هر صورت نقد باید منصفانه باشد و اگر می‌خواهند صنعت نفت را مقایسه کنند، باید نتایج ما را با داشته‌های‌مان و توان مالی‌مان ارزیابی کنند. ما برای این‌که نمی‌توانیم یک پرواز مستقیم چارتر کنیم، برای رفتن به استان دیگر سه چهار روز در سفر هستیم، در صورتی که برخی تیم‌های تازه لیگ برتری و خیلی دیگر از تیم‌های لیگ برتری، پرواز مستقم چارتر می‌کنند. این‌ها همگی ابزار یک باشگاه هستند که می‌توانند به روند رو به رشد یک تیم کمک کنند. متاسفانه افرادی که تنها انتقاد می‌کنند، این چیزها را نمی‌بینند یا نمی‌خواهند ببینند. 

عیسی‌زاده با تاکید بر این‌که وضعیت فعلی صنعت نفت طبیعی است و ما از ابتدای فصل چنین روزهایی را پیش‌بینی می‌کردیم، افزود: می‌دانستیم در مقطعی به مشکل برمی‌خوریم زیرا در ابتدای فصل تدارکات، پشتیبانی و بدنسازی مناسبی نداشتیم و به دلیل از دست دادن زمان ابتدای فصل نیز این چنین شرایطی را متصور بودیم اما یقین داشته باشید ان‌شاءالله با درایت کادر فنی و حمایت هیات مدیره و هواداران عزیز از مجموعه، این روزهای سخت را هم پشت سر خواهیم گذاشت و در مسیر رو به رشد قرار خواهیم گرفت و جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام