علت عقب‌نشینی اروپا از تحریم سپاه / سپاه لنگرگاه ثبات در منطقه و کشور است
علت عقب‌نشینی اروپا از تحریم سپاه / سپاه لنگرگاه ثبات در منطقه و کشور است

[ad_1] مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: مواضع اصولی و پافشاری بر مواضع انقلابی از سوی جمهوری اسلامی ایران باعث شد اتحادیه اروپایی از تحریم سپاه عقب‌نشینی کند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحریم نجفقلی‌زاده سرایی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و […]

[ad_1]


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: مواضع اصولی و پافشاری بر مواضع انقلابی از سوی جمهوری اسلامی ایران باعث شد اتحادیه اروپایی از تحریم سپاه عقب‌نشینی کند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحریم نجفقلی‌زاده سرایی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، با تبریک ایام شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از تاریخ عاشورا مکتب امام حسین (ع) دوباره توسط امام خمینی (ره) شکل گرفت که جا دارد یاد همه شهدا را گرامی بداریم. 

وی با بیان اینکه با گذشت ۱۴۰۰ سال همچنان نام امام حسین (ع) زنده است، ادامه داد: روز میلاد ایشان مصادف با روز پاسداران است، پاسدارانی که در ۴۴ سال گذشته عین سیدالشهدا وارد میدان شدند و لباس حریت و آزادگی و قدرت و تقدس و لباسی که بیش از هشت هزار پاسدار در دفاع مقدس پوشیده و شهید شده‌اند را پوشیدند. 

الگو شدن دفاع مقدس در دنیا

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا  با تاکید بر اینکه دفاع مقدس الگو‌ شده است و به یک‌ حرکت جنبشی در کل دنیا تبدیل شده است، گفت: دفع تهدیدها، خنثی‌سازی فتنه در گام اول توسط سپاه پاسداران انجام می‌گیرد؛ مبارزه در کردستان، دفاع مقدس، دفع ترورها و مبارزه با هرگونه تجزیه طلبی از اقدامات سپاه بود. 

وی یادآور شد: پاسداران ما را اوایل انقلاب در کردستان توسط مزدوران استکبار جهانی اسیر کرده بودند که یادم است ۱۴ جوان سپاهی ما را در دیگ جوشان سوزاندند و یا هر سپاهی که گرفته بودند با تبر تکه تکه کرده و‌ شهید کردند و در مراسم عین قربانی ذبح می‌کردند؛ این‌ها را باید گفت تا مردم بدانند این سبزپوشان برای پاسداری از کیان کشور چگونه جان خود را سپر کرده‌اند. 

سرایی خاطرنشان کرد: شهید حجازی‌فر با اینکه می‌توانست سفیر در کره باشد و‌حتی حکم این مسؤولیت در جیب بود ولی هر وقت می‌پرسیدیم کی خواهید رفت،  می‌گفت که باید این عملیات‌ها تمام شود و حتی یادم است همیشه او لباس بسیجی بر تن داشت ولی دقیقا روزی که شهید شد لباس سپاه را بر تن کرده بود. 

وی گفت: امروز با برکت تفکر بسیج و سپاه اگر تا دیروز زدن ناو آمریکا افسانه بود الان دیگر افسانه نیست و طبق فرمایش رهبری دیگر زمان بزن در رو تمام شده است و‌ اگر یکی بزنند، چند تا خواهند خورد. 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به فرمایش رهبر انقلاب در کادرسازی در سپاه و انقلاب و‌ پیشرفت کشور یادآور شد: وجود پاسدار در زمینه‌های مختلف کشور وجود دارد و دیده‌بانی از انقلاب، مقابله با جریان‌های انحرافی، صدور انقلاب، وجود یک‌ نیروی مخلص و کارآمد به نام سپاه قدس با رهبری آن شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی از جمله کارهای سپاه است. 

ساخت امنیت پایدار توسط سپاه قدس

وی ابراز کرد: نیرو قدس توانست تا حرکت آمریکایی داعش را از بین ببرد؛ ساخت امنیت پایدار در تمام مرزهای جمهوری اسلامی ایران توسط سپاه قدس انجام می‌گیرد. 

سرایی به نقش سپاه در گام دوم انقلاب اشاره کرد و متذکر شد: گفتمان‌سازی در جاهای مختلف، ورود جدی به جهاد تبیین، حمایت هوشمندانه از نیروها و جریان‌های انقلابی، تقویت خدمت‌رسانی به مردم، توسعه نفوذ راهبردی در منطقه از اقدامات سپاه می‌باشد. 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد: مواضع اصولی و پافشاری بر مواضع انقلابی از سوی جمهوری اسلامی ایران باعث شد اتحادیه اروپایی از تحریم سپاه عقب‌نشینی کند. 

سرایی یادآور شد: امام جمعه تبریز آن روزی که سپاه تحریم شد، لباس مقدس پاسداری بر تن کرد و با صلابت در خطبه گفت که در فضای مجازی منتشر شد؛ سپاه به اینگونه حمایت‌ها نیاز دارد. 

پایان پیام/۶۰۰۲۷/س


[ad_2]