عشق مادری تا پای سکو
عشق مادری تا پای سکو

[ad_1] مادری این بار در المپیاد پانزدهم دانشجویان کشور در تبریز تجلی یافت و سکوی مدال مسابقات تیراندازی، میزبان مادر و فرزند نوزادش شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، وقتی یکی از تیراندازان منتخب دانشگاه الزهرا(س) تهران با نوزاد خود وارد سالن توزیع مدال شد، نگاه ورزشکاران خیره این نوزاد بانمک بود که با لبخندی […]

[ad_1]


مادری این بار در المپیاد پانزدهم دانشجویان کشور در تبریز تجلی یافت و سکوی مدال مسابقات تیراندازی، میزبان مادر و فرزند نوزادش شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، وقتی یکی از تیراندازان منتخب دانشگاه الزهرا(س) تهران با نوزاد خود وارد سالن توزیع مدال شد، نگاه ورزشکاران خیره این نوزاد بانمک بود که با لبخندی بی نظیر و لباس سفیدی به تن خودنمایی می‌کرد.

پشت سر آن‌ها نیز یک مرد جوان با کالسکه‌ای که یک کیف مسابقه را حمل می‌کرد وارد سالن تیراندازی شد که در آن سالن مملو از ورزشکار و مربی، زیادی به چشم می‌خورد.

وقتی پرس و جو کردیم، معلوم شد این خانواده جوان سه نفره از تهران به تبریز آمده و همسر این بانوی تیرانداز در کنارش تا پایان مسابقات حضور داشته و با نگهداری از دخترشان، از همسرش حمایت روحی و معنوی کرده است.

زمان توزیع مدال هم که رسید، این بانو که فرزندش را به بغل گرفته بود، به همراه هم تیمی‌های خود بر روی سکوی نخست قرار گرفت.

وقتی مسئولان خواستند مدال طلا را بر گردن این مادر بیندازند، فرزندش ناخواسته به جلو خم شد و مدال طلا بر گردن این نوزاد جای گرفت.

این زوج در کنار یکدیگر از دوران تمرینات گرفته تا مسابقات حامی هم بوده و حضور همسر تیرانداز تهرانی به همراه فرزندشان گواه بر این موضوع است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷

 

 


[ad_2]