عزت، اقتدار و سربلندی نظام مرهون مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
عزت، اقتدار و سربلندی نظام مرهون مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

به گزارش قلم پرس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه امنیت و آسایش مسلمانان در مقابل دشمنان به مقاومت و تقوای الهی بستگی دارد؛ اظهار داشت: در ۴۲ سال گذشته آنچه به اثبات رسیده، هرجا مقاومت شده و پشت سر ولایت فقیه […]

به گزارش قلم پرس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه امنیت و آسایش مسلمانان در مقابل دشمنان به مقاومت و تقوای الهی بستگی دارد؛ اظهار داشت: در ۴۲ سال گذشته آنچه به اثبات رسیده، هرجا مقاومت شده و پشت سر ولایت فقیه حرکت شده، نقشه های دشمنان نقش برآب شده و هرجا بی تقوایی و کوتاهی شده به همان اندازه جبهه حق ضرر دیده و دشمنان به اهداف خود دست یافته اند.

وی همچنین با بیان اینکه انتخابات پیش رو به یک کابوس برای دشمنان تبدیل شده است؛ گفت: در هر انتخابات دشمنان نظام بسیج می شوند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رأی دلسرد کنند و تمام رسانه های خود را نیز به این امر معطوف کرده اند؛ لذا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی پشتوانه عظیمی برای نظام است.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: حسن اجرای انتخابات و مشارکت حداکثری در ۴۲ سال گذشته باعث شده این ملت را در برابر دشمنان سرپا و با اقتدار نگه دارد و این عظمت و اقتدار ملت ایران است که توانسته ابهت قدرت های جهانی را از سر راه برداشته، به کاخ سفید زلزله بیندازد و پس لرزه های آن نیز دامنگیر اسرائیل غاصب شد که غزه را پیروز میدان کرد.

باقری بنابی پیروزی غزه در برابر رژیم غاصب را دستاورد بزرگ دانست و افزود: با وجودحمایت تمام قدرت‌های شیطانی از رژیم صهیونیستی در مقابل غزه درمانده شدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه در داخل کشور مشکل داریم، علی الخصوص مشکلات اقتصادی که باید هرچه سریع تر به وضعیت موجود سروسامان داده شود؛ اظهار کرد: اما دستاوردهای بزرگی که به دست آمده کم نیستند.

 باقری بنابی تصریح کرد: قطعاً مشارکت بیشتر موجب خوشحالی دوستان و مشارکت کمتر موجب خوشحالی دشمنان خواهد شد. لذا رأی ندادن گناه کبیره است.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه بناب تأکید کرد: وظیفه یکایک ماست که مردم را به حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح تشویق و ترغیب کنیم؛ چرا که انتخابات حیثیت و شرف ماست.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴