ظرفیت‌های بومی باشگاه مس سونگون ورزقان در رده ملی
ظرفیت‌های بومی باشگاه مس سونگون ورزقان در رده ملی

به گزارش قلم پرس از تبریز، باشگاه مس‌سونگون در هفته‌ای که گذشته در لیگ برتر فوتسال کشور به برتری دست یافته و تیم تکواندو مس در پایان هفته دوم صدرنشین شده و تیم شمشیربازی این باشگاه هم قهرمان نیم فصل گشت. بعد از انحلال باشگاه شهرداری تبریز و توجه دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی تنها […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، باشگاه مس‌سونگون در هفته‌ای که گذشته در لیگ برتر فوتسال کشور به برتری دست یافته و تیم تکواندو مس در پایان هفته دوم صدرنشین شده و تیم شمشیربازی این باشگاه هم قهرمان نیم فصل گشت.

بعد از انحلال باشگاه شهرداری تبریز و توجه دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی تنها به رشته فوتبال، ورزش آذربایجان با خلا بزرگ حمایت از سوی باشگاهی مواجه شده بود که مس سونگون به خوبی نقش حمایتی خود از ورزش استان را به انجام رساند.

مهمترین نکته قابل ذکر در مورد باشگاه مس سونگون، حمایت از بومی‌های استان بوده و تیم تکواندو مس سونگون از ملی پوشان آذربایجان‌شرقی شکل یافته و همین مورد در تیم شمشیربازی هم تقریبا صدق می‌کند.

در فوتسال فرهاد فخیم کاپیتان پرآوازه مس مصدوم است اما در کادر مربیان این باشگاه حسین وطن‌پور سال‌ها به عنوان مربی بدنساز در تیم مس سونگون حضور داشته و این مربی بومی پرافتخارترین مربی تبریزی در لیگ برتر به شمار رفته و حتی می‌تواند برای تیم ملی هم موثر واقع شده و در رده ملی هم فعالیت کند.

مس سونگون ورزقان برای ادامه حیات خود نیاز به استفاده و حمایت بیشتر از نفرات بومی داشته و باید در طولانی تیم فوتسال این باشگاه پوست‌اندازی کرده و در بدنه خود از بازیکنان بومی بهره گیرد.

همچنین این باشگاه باید از ورزشکاران و مربیان خود حمایت لازم برای رسیدن به تیم ملی نماید و مس می‌تواند حتی در رده ملی هم پشتوانه‌سازی نماید.

کافی مدیر عامل باشگاه مس سونگون در موفقیت‌های باشگاه مس سونگون نقش کلیدی را داشته و توانسته این باشگاه را به دور از حاشیه و جنجال مدیریت کند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷