طلای المپیک سجاد در سرزمین قهوه
طلای المپیک سجاد در سرزمین قهوه

سجاد پیرآیقرچمن پرتابگر ناشنوا تبریزی در ماده پرتاب دیسک به مدال طلای المپیک ۲۰۲۱ برزیل دست یافت. . به گزارش قلم پرس،از تبریز، در ادامه مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان که در کاشیاس دوسول برزیل در حال برگزاری است ، سجاد پیر آیقرچمن پرتابگر ناشنوا کشورمان در ماده پرتاب دیسک عصر امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت […]



سجاد پیرآیقرچمن پرتابگر ناشنوا تبریزی در ماده پرتاب دیسک به مدال طلای المپیک ۲۰۲۱ برزیل دست یافت.

. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در ادامه مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان که در کاشیاس دوسول برزیل در حال برگزاری است ، سجاد پیر آیقرچمن پرتابگر ناشنوا کشورمان در ماده پرتاب دیسک عصر امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه زیر بارش شدید باران با ثبت رکورد ۵۴ متر و ۸۲ سانتی متر به مدال طلا دست یافت.

ورزشکاران کشورهای لیتوانی و آمریکا در این ماده دوم و سوم شدند‌.

کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان در هشت رشته ورزشی فوتبال‌، جودو‌، تکواندو‌، کاراته‌، تیراندازی‌، والیبال ساحلی، دوومیدانی و کشتی آزاد و فرنگی در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان در کاشیاس دوسول برزیل شرکت کرده و در پایان با کسب ۱۴ مدال طلا ، ۱۲ نقره و ۱۴ برنز و رتبه سوم به کار خود در این مسابقات پایان داد.

پیش از این، دو ورزشکار دیگر آذربایجان شرقی مهدی بخشی مدال طلا و علی کریمی مدال نقره کشتی فرنگی این رقابت‌ها را کسب کرده‌اند.

این هشتمین مدال جهانی و آسیایی سجاد پیرآیغرچمن است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷