طرح مسایلی همچون قطعی برق تبریز با درخواست تهران، قابل قبول نیست
طرح مسایلی همچون قطعی برق تبریز با درخواست تهران، قابل قبول نیست

به گزارش قلم پرس از تبریز، علی جهانگیری امروز در جلسه اضطراری بررسی مشکلات مربوط به قطعی برق، اظهار داشت: مدیران استانی صنعت برق، رابط و امین مدیریت ارشد استان در ارتباط و رایزنی با دستگاه‌های ملی و متبوع خود هستند. وی ادامه داد: طرح مسایلی همچون قطعی برق تبریز با درخواست تهران، قابل قبول […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، علی جهانگیری امروز در جلسه اضطراری بررسی مشکلات مربوط به قطعی برق، اظهار داشت: مدیران استانی صنعت برق، رابط و امین مدیریت ارشد استان در ارتباط و رایزنی با دستگاه‌های ملی و متبوع خود هستند.

وی ادامه داد: طرح مسایلی همچون قطعی برق تبریز با درخواست تهران، قابل قبول نیست و باید برای مردم، پاسخی قانع‌کننده داشته باشیم.

جهانگیری تصریح کرد: قطعی برق باید با اطلاع‌رسانی قبلی بوده و به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با انتقاد از قطعی ناگهانی و بدون اطلاع‌رسانی‌ برق در تبریز اظهار داشت: پرهیز از قطعی بدون دلیل و‌ بدون اطلاع‌رسانی، یکی از مصوبات جلسات گذشته است که در روزهای اخیر مورد غفلت‌ واقع شده است.

محمدباقر هنربر با اشاره به ناراحتی و‌ نارضایتی شدید مردمی از این قضیه خاطرنشان کرد: قطعی برق در بیمارستان سینا، چندین چاه تامین‌کننده‌ آب شرب و گرفتار شدن ۱۰۰ نفر از شهروندان در آسانسور، از تبعات بی‌دقتی در اطلاع‌رسانی‌ برای قطع برق است.

وی با تاکید بر مشارکت شهروندان نسبت به صرفه‌جویی در مصرف برق اظهار داشت: برخی استان‌ها هیچ گونه قطعی برق در شبکه خانگی ندارند که باید مدیران استانی توانیر از این استان‌ها الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱