طرح تملک املاک مناطق کم‌برخوردار در شرایط ویژه اقتصادی امری زمانبر است
طرح تملک املاک مناطق کم‌برخوردار در شرایط ویژه اقتصادی امری زمانبر است
شهردار منطقه ۱۰ گفت: در شرایط ویژه اقتصادی طرح تملک املاک واقع در مسیرهای مناطق کم‌برخوردار امری سخت و زمانبر است که با درایت و هوشمندی مجموعه منطقه ۱۰ توانستیم این امر را به سرعت پیش ببریم.

به گزارش قلم پرس، رسول وظیفه شناس در این بازدید اظهار کرد: در راستای طرح توانمندسازی و ایمن‌سازی با هدف بازگشایی، تعریض معابر و تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری، عملیات تخریب و خاکبرداری املاک واقع در ۲۴ متری “محله علی بقال” که چندین سال بلاتکلیف و اهالی محل را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده بود، پس از مذاکرات و توافق صورت گرفته با مالکان آن و تملک واحدهای واقع در مسیر آغاز شد.
او افزود: در شرایط ویژه اقتصادی طرح تملک املاک واقع در مسیرهای مناطق کم‌برخوردار امری سخت و زمانبر است که با درایت و هوشمندی مجموعه منطقه ۱۰ توانستیم این امر را به سرعت پیش برده و تلاش داریم با اتمام هر چه سریعتر عملیات آزادسازی املاک باقی مانده، به زودی شاهد تعریض این مسیر باشیم.
شهردار منطقه ۱۰ یادآور شد: چند ملک تملک شده که تخریب شده است، نیاز به حمل نخاله ها و پاکسازی محل داشت که این عملیات توسط اکیپ های خدمات شهری منطقه اجرا و به اتمام رسید.