ضرورت تعیین تکلیف نیروهای انسانی سازمان ورزش شهرداری تبریز
ضرورت تعیین تکلیف نیروهای انسانی سازمان ورزش شهرداری تبریز
نایب رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: موضوع نیروی انسانی که از ابتدا مطرح بود،  باید ساماندهی شده و به افراد مسوولیت پیگیری امور داده شود.

به گزارش قلم پرس، پرویز هادی در نهمین جلسه‌ کمیسیون ورزش و جوانان اظهار کرد: متاسفانه چارتی برای ورزش در مناطق وجود ندارد و ضروری است در این راستا اقداماتی اتخاذ شود، همچنین مشکلات ورزشی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

هادی افزود: از زمانی که سازمان ورزش منحل شد و نیروهای تخصصی‌اش به سایر سازمان‌ها منتقل شدند، همانطور که در جلسه‌ گذشته‌ کمیسیون هم ذکر شد برخی از این نیروها نجات غریقان بوده‌اند که بهتر است به سِمت خود بازگشته و به فعالیت‌شان ادامه دهند.

رئیس کمیسیون ورزش ‌‌جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تبریز جزو کلان‌شهرهایی است که نزدیک به ۳۰ سالن ورزشی سرپوشیده دارد و نیازمند سازمانی  برای رسیدگی به مشکلات ورزشی است.

هادی در ادامه سخنان خود یادآور شد: ما برای تفکیک سازمان ورزشی رای دادیم و اکنون هم پیگیر موضوع هستیم تا شاید گام‌های مثبت در حوزه‌ ورزشی برداریم.

هادی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص زمین‌های ورزشی محلات بیان کرد: کاش میدان‌های خاکی فوتبال در محلات همه چمن شوند، چراکه بحث عمده ما استفاده آسان مردم از این زمین‌‌های ورزشی است.

 نباید منتظر باشیم و کاری انجام ندهیم

حکیمه غفوری، دبیر کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه متذکر شد: اگر در شهرداری نیروی مازاد نداشتیم اکنون می‌توانستیم از نیروها در جایگاه خود استفاده کنیم.

دبیر کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز ادامه ‌داد: نباید منتظر باشیم و کاری انجام ندهیم، باید از ظرفیت‌های موجود در خود شهرداری استفاده کنیم.

غفوری ادامه داد: ما جایگاهی برای نیروها نمی‌خواهیم، فقط کار برای این افراد تعریف شود تا مسوول مربوطه پیگیر امور باشد.

دبیر کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر، اضافه کرد: حداقل ما معاونت ورزشی را چنان تقویت کنیم که در حد سازمان به امورات رسیدگی کنند تا بتوانیم کارهای ناقص را تکمیل کرده و کاستی‌ها را جبران کنیم.

ضرورت ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری

فریدون بابایی‌اقدم، نایب رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه این جلسه اذعان داشت: برخی از مشکلات مطرح شده در این کمیسیون باید توسط شهرداری مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه ابراز کرد: موضوع نیروی انسانی که از ابتدا مطرح بود،  باید ساماندهی شده و به افراد مسوولیت پیگیری امور داده شود.

بابایی‌اقدم در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با زمین‌های ورزشی محلات بیان داشت: موضوع چمن مصنوعی در سال‌های اخیر با مشکل مواجه شده بود اکنون هم باید برای این امر اقداماتی انجام داده شود.

وی ضمن خطاب به کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: اگر می‌خواهید تصمیماتی در راستای‌ زمین‌های ورزشی اتخاذ کنید حتما هماهنگی‌هایی لازم را هم ترتیب دهید.

نایب رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: ما باید از تمام ظرفیت‌های موجود در حوزه ورزشی شهر برای ارتقاء این مهم استفاده کنیم.

رسول برگی، عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه این جلسه اظهار کرد: ۱۴ میدان ورزشی در سطح شهر تبریز وجود دارد که چهار موردش زیر نظر شهرداری و ۱۰ مورد هم زیر نظر اداره‌کل ورزش و جوانان است و بالای ۱۰هزار نفر در طول هفته در این محل‌ها ورزش می‌کنند.

 وی در ادامه یادآور شد: طی سال‌های گذشته گرفتار تفکر مسموم دولت قبلی شده بودیم که اکنون این مورد تغییر یافته و محوریت خدمت به مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: تفکر ما در دولت سیزدهم و شورای انقلابی این است که به مردم خدمت کنیم.

برگی ادامه داد: همانطور که مستحضرید قانون اساسی قانون مادر است و در آن آمده که باید ورزش رایگان به مردم ارائه داده شود، طبق همین امر ضروری است دست در دست هم دهیم تا مشکلات حوزه ورزشی را حل و فصل کرده و برای ورزش رایگان شهروندان چاره‌اندیشی کنیم.

در این جلسه از بازیکنان تیم نوجوانان که اخیرا موفق به کسب مقام سوم تیمی کشور شده بودند همچنین مربی، رئیس هئیت جودو و… در این جلسه مورد تجلیل اعضای کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز قرار گرفتند.

همچنین موضوع تعیین تکلیف قرارداد فی مابین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره‌کل ورزش ‌و جوانان و درآمد حاصل و نحوه ارائه خدمات به عموم مردم و کارکنان شهرداری کلان‌شهر  تبریز  نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/س