ضرورت تدوین اطلس جامع فرهنگی تبریز/ مردم‌محوری در فعالیت‌های فرهنگی از رویکردهای اصلی شورا است
ضرورت تدوین اطلس جامع فرهنگی تبریز/ مردم‌محوری در فعالیت‌های فرهنگی از رویکردهای اصلی شورا است

به گزارش قلم پرس از تبریز، حکیمه غفوری شنبه در بیست‌ و دومین جلسه‌ی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: اقدامات فرهنگی یکی از مهم‌ترین و شاخص‌‎ترین موضوعات است که باید نتایج آن در خدمت عموم مردم و شهروندان باشد. وی ابراز کرد: در راستای اقدامات فرهنگی اولویت ما ابتدا خدمت به شهروندان است تا […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حکیمه غفوری شنبه در بیست‌ و دومین جلسه‌ی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: اقدامات فرهنگی یکی از مهم‌ترین و شاخص‌‎ترین موضوعات است که باید نتایج آن در خدمت عموم مردم و شهروندان باشد.

وی ابراز کرد: در راستای اقدامات فرهنگی اولویت ما ابتدا خدمت به شهروندان است تا بتوانیم در این راه پیشرفت‌های چشمگیری را شاهد شویم.

غفوری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اظهار کرد: سیاست‌های کلی از سوی شورای شهر به این سازمان اعلام خواهد شد تا از طریق برنامه‌های خود را پیش ببرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اطلس جامع فرهنگی تبریز هم بیان کرد: در کنار شیوه نامه‌ها، با تدوین این اطلس، می‌توان برنامه‌های محله‌محور برای تبریز پیشی‌بینی کرد.

وی گفت: تا زمانی که اطلس جامع فرهنگی تبریز آماده نشده، اساسا اقدامات صورت گرفته جایگاهی نخواهد داشت، پس بهتر است هرچه سریع‌تر این اطلس آماده شود تا کارها طبق آن پیش رود.

غفوری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برنامه‌های جشنواره زمستانه‌ای که از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز آماده شده تحسین‌برانگیز است که ما در این راستا پیگیر اجرایی شدن آن خواهیم شد.

انتهای پیام/