ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در حوزه مقابله با قاچاق کالا
ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در حوزه مقابله با قاچاق کالا

[ad_1] مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر رسالت فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در خصوص مقابله با قاچاق کالا و ارز، گفت: باید از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی برای این امر خطیر بیشتر و بهتر استفاده شود. جعفررزمی در جلسه کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و […]

[ad_1]

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر رسالت فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در خصوص مقابله با قاچاق کالا و ارز، گفت: باید از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی برای این امر خطیر بیشتر و بهتر استفاده شود.

جعفررزمی در جلسه کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، بر اهمیت انجام اقدامات فرهنگی در کنار اقدامات ایجابی و سلبی در مبارزه با  قاچاق کالا و ارز، تأکید کرد.

وی با بیان این‌که فرهنگ‌سازی امری زمان‌بر و برنامه محور است، گفت: لازم است دستگاه‌های عضو کارگروه فرهنگی و تبلیغات، با هم‌افزایی و برنامه‌ریزی مشخص و مدون و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه رسانه، فضای مجازی و حوزه‌های مختلف فرهنگی مسیر مشخصی را برای اقناع جامعه در خصوص عدم خرید کالای قاچاق ترسیم کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تامین اعتبار لازم برای تولیدات رسانه‌ای موثر مانند مستندهای تلویزیونی خواستار به اشتراک گذاشتن محتواهای موجود درخصوص تولیدات چند رسانه‌ای شد.

رزمی افزود:  اقدامات خوبی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستگاه‌های استان صورت گرفته است ولی هماهنگی های میان دستگاه‌ها آن‌طور که باید و شاید نیست، لذا از دستگاه‌ها می‌خواهیم که گزارش اقدامات خود را برای ما ارسال کنید تا ما به عنوان دبیرخانه این کارگروه بتوانیم گزارش خوب و جامعی را در اختیار کمیسیون کشوری قرار دهیم.

در این نشست که نمایندگان دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجرایی حضور داشتند در خصوص برنامه‌های بزرگداشت ۱۲ تیر، روز مبازه با قاچاق کالا و نیز توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.
 

[ad_2]