ضرورت احداث خیابان حد غربی بیمارستان مردانی‌آذر
ضرورت احداث خیابان حد غربی بیمارستان مردانی‌آذر
عضو شورای اسلامی شهر تبریز احداث خیابان حد غربی بیمارستان مردانی‌آذر را یکی از اقدامات ضروری برای تسهیل تردد کادر درمانی این بیمارستان و همچنین بیمارستان جامع سرطان دانست.

به گزارش قلم پرس، شهرام دبیری روز گذشته از روند احداث خیابان پیرامون بیمارستان مردانی‌آذر بازدید کرد.

در این بازدید دبیری با اشاره به اهمیت مسیرهای دسترسی مراکز درمانی، احداث این خیابان را یکی از ضروریات برای تسهیل تردد کادر درمانی و مراجعان دانست و گفت: در کنار اقدامات خداپسندانه خاندان مردانی‌آذر در احداث و تاسیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان، لازم است مدیریت شهری به نحو شایسته تمام تلاش خود را در جهت اجرای زیرساخت‌های پیرامون این مرکز و همچنین سایر مراکز درمانی سطح حوزه به‌کار بگیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر با قدردانی از مجموعه اقدامات مدیریت شهری منطقه ۹، اقدامات صورت گرفته را در احداث این شریان قابل قبول دانسته و بر رفع موانع موجود در تسریع احداث این پروژه تأکید کرد.

در این بازدید همچنین بهرام نسیانی شهردار منطقه ۹ در گزارشی با تشریح مجموعه اقدامات عمرانی این پروژه اظهار کرد: به‌منظور تسهیل در تردد کادر درمانی و همچنین افزایش مسیرهای دسترسی به مراکز درمانی مردانی‌آذر و جامع سرطان، این خیابان در حد غربی بیمارستان مردانی‌آذر و در دو باند رفت و برگشت، به‌طول ۶۳۰ و عرض۲۴ متر، در حال احداث است.

 

شهردار منطقه ۹ افزود: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه بنا به ضرورت، جزو اولویت‌های عمرانی شهرداری منطقه ۹ بوده و در این راستا کارشناسان و پیمانکاران حوزه فنی و عمرانی با تلاش مضاعف و بدون اتلاف زمان و تعطیلی در حال اجرای وظایف محوله طبق برنامه زمانبندی شده هستند.

وی با اشاره به مراحل فنی پروژه خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه تاکنون ۳۷۸۰ متر جدول‌گذاری، هشت هزار متر مکعب خاکبرداری و هشت هزار متر مکعب بیس و سابیس اجرا شده است و هم‌اکنون عملیات زیرسازی پروژه در حال اجرا است.

در پایان این بازدید، طی دیدار با کریم مردانی‌آذر، خیر و موسس بیمارستان، برخی موانع و مشکلات پیش رو مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع این موانع راهکارهای لازم ارائه شد.