صلاح در رده سوم برترین گلزنان آفریقایی لیگ قهرمانان
صلاح در رده سوم برترین گلزنان آفریقایی لیگ قهرمانان

به گزارش ایسنا، دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار آغاز شد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله، رئال مادرید در خانه از لیورپول پذیرایی کرد که این بازی با پیروزی ۲ بر یک تیم زیدان به پایان رسید. محمد صلاح با گلزنی در این دیدار شمار گلهای خود را […]

به گزارش ایسنا، دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار آغاز شد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله، رئال مادرید در خانه از لیورپول پذیرایی کرد که این بازی با پیروزی ۲ بر یک تیم زیدان به پایان رسید.

محمد صلاح با گلزنی در این دیدار شمار گلهای خود را در لیگ قهرمانان به عدد ۱۰ رساند تا در کنار ساموئل اتوئو در رده سوم مشترک بیشترین گل در بین بازیکنان آفریقایی در تاریخ لیگ قهرمانان قرار گیرد.

دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی سابق چلسی و گالاتاسرای با ۱۴ گل زده برترین گلزن آفریقایی در این رقابت ها است و هم تیمی محمد صلاح یعنی سادیو مانه سنگالی با ۱۲ گل در رده دوم قرار دارد.

شکست ۳ بر یک لیورپول برابر رئال ماردید باعث شد تا کار تیم یورگن کلوپ برای صعود به مرحله بعد سخت تر شود. البته آخرین باری که لیورپول در دور حذفی لیگ قهرمانان دیدار رفت را با ۳ گل باخته بود برابر بارسلونا بود که توانست در دیدار برگشت ۴ بار دروازه تیم اسپانیایی را باز کند و به مرحله بعد برسد.

انتهای پیام