صد درصد به دنبال قهرمانی هستیم
صد درصد به دنبال قهرمانی هستیم

نرگس علوانی پس از تساوی تیمش در مرحله اول دور نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بازی دربی همیشه سختی خود را دارد، ضمن این که در این مرحله هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. خدا را شکر بازیکنانم خیلی خوب کار کردند که از آن […]

نرگس علوانی پس از تساوی تیمش در مرحله اول دور نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بازی دربی همیشه سختی خود را دارد، ضمن این که در این مرحله هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. خدا را شکر بازیکنانم خیلی خوب کار کردند که از آن ها بابت این که از جان مایه گذاشتند، تشکر می کنم.

وی با بیان این که از بازیکنانم ابراز رضایت دارم، گفت: در این دیدار موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم که از آن ها بهره لازم را نبردیم. نیمه اول را برنده به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم، حریف از دو اشتباه ما استفاده کرد و به گل رسید. در مجموع دو تیم بازی خوبی ارائه دادند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی را برای تیم خود متصور هستید؟ عنوان کرد: صد درصد هدف اصلی ما قهرمانی است اما در ورزش نمی توان قول داد.

وی درباره برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی هم گفت: شرایط سخت است اما مسابقات باید برگزار شود. تیم ما نیز پروتکل های بهداشتی و نکات لازم را بسیار رعایت می کند.

علوانی در پاسخ به این سوال که دلیل تحول نفت در فصل جاری لیگ برتر چیست؟ عنوان کرد: باید از مدیریت باشگاه برای حمایت از تیم و فراهم کردن شرایط لازم قدردانی کنم. به نظرم حمایت باشگاه و استفاده از استعدادهای رشته فوتسال و بهره بردن از چند بازیکن با تجربه، منجر به این شده که نفت در فصل جاری لیگ، متفاوت ظاهر شود.

انتهای پیام