صدور ۲ میلیون کارت شناسایی الکترونیکی برای طرفداران جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸
صدور ۲ میلیون کارت شناسایی الکترونیکی برای طرفداران جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸

تقریبا ۲ میلیون کارت شناسایی الکترونیکی برای طرفداران جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ صادر خواهد شد. به گزارش قلم پرس، سایت فارسی خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، نوشت: نیکلای نیکیفاروف وزیر ارتباطات روسیه در جلسه ی کارکنان این وزارت خانه اطلاع داد : تقریبا ۲ میلیون کارت شناسایی الکترونیکی برای طرفداران جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ صادر خواهد شد. […]

تقریبا ۲ میلیون کارت شناسایی الکترونیکی برای طرفداران جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ صادر خواهد شد.

به گزارش قلم پرس، سایت فارسی خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، نوشت: نیکلای نیکیفاروف وزیر ارتباطات روسیه در جلسه ی کارکنان این وزارت خانه اطلاع داد : تقریبا ۲ میلیون کارت شناسایی الکترونیکی برای طرفداران جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ صادر خواهد شد.

این وزیر بیان داشت: اکنون این مسئله بررسی می شود که به هر طرفداری که در جام کنفدراسیون های سال ۲۰۱۷ و جام جهانی ۲۰۱۸ حضور پیدا می کند ، کارت شناسایی ویژه ی داده شود. برای مهمانان خارجی این کارت ورود بدون ویزا را شامل شده و برای تمامی طرفداران در صورت داشتن بلیط مسابقه ورود به استادیوم امکان پذیر خواهد بود.
وزیر ارتباط روسیه خاطر نشان کرد: ” ما تصور می کنیم که تقریبا ۲ میلیون کارت طرفداری برای جام جهانی ۲۰۱۸ و تقریبا ۶۰۰ هزار کارت برای جام کنفدراسیون های سال ۲۰۱۷ آماده شود.
به گفته ی نیکیفاروف ، گمان می شود که این کارت شناسایی را بتوان در مراکز تحویل در پست و یا با ارسال به مقصد دریافت نمود. ثبت نام طرفدران در سایت ویژه ای صورت می گیرد. انتظار می رود که سیستم ثبت نام در سال ۲۰۱۶ کار خود را آغاز نماید.