صدای فوتبال ساحلی ایران از رسانه به گوش می رسد
صدای فوتبال ساحلی ایران از رسانه به گوش می رسد

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مسابقات جام جهانی فوتسال و فوتبال ساحلی دو بار لغو و به تعویق افتاد و در نهایت مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور مستقیم درباره انتخابات تیم های صعود کننده به جام جهانی تصمیم گیری کند. بر این اساس بنابر عملکرد تیم ملی فوتبال […]

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مسابقات جام جهانی فوتسال و فوتبال ساحلی دو بار لغو و به تعویق افتاد و در نهایت مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور مستقیم درباره انتخابات تیم های صعود کننده به جام جهانی تصمیم گیری کند.

بر این اساس بنابر عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی انتظار می رفت، این تیم از جمله تیم های صعودکننده به جام جهانی فوتبال روسیه باشد، ولی در یک تصمیم بحث برانگیز تیم کشور عمان جایگزین ایران شد.

در این راستا برنامه «ورزش ایران» از بهزاد داداش زاده، مربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت کرده است تا درباره حذف تیم ایران از مسابقات جام جهانی و جایگزین شدن عمان صحبت کند.
ورزش ایران، به تهیه کنندگی «مهدی شریفی» و اجرای «غزاله کفاش طلب» و «محمدرضا علیپور» شنبه ها ساعت ۰۱:۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران از جام جم پخش می شود.

انتهای پیام