صبوری: هیچ تاکتیکی برابر مقابله با داوران نداریم/هدف‌مان قرار گرفتن در بین ۵ تیم برتر لیگ است
صبوری: هیچ تاکتیکی برابر مقابله با داوران نداریم/هدف‌مان قرار گرفتن در بین ۵ تیم برتر لیگ است

[ad_1] سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه گفت: هدف‌مان در لیگ برتر قرار گرفتن در بین ۵ تیم برتر بوده و در نیم فصل اول نیز این امر محقق شده است.   حسین صبوری در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: بازی که از لحاظ نتیجه برای ما خوب نبود و امروز ما شرایط همیشه را به دور […]

[ad_1]


سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه گفت: هدف‌مان در لیگ برتر قرار گرفتن در بین ۵ تیم برتر بوده و در نیم فصل اول نیز این امر محقق شده است.

 

حسین صبوری در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: بازی که از لحاظ نتیجه برای ما خوب نبود و امروز ما شرایط همیشه را به دور بودیم، چند بازیکن مصدوم داشتیم و در هفته‌های اخیر یک مقدار بچه‌هایمان هم تحلیل رفته بودند.

وی گفت:‌ نمی‌خواهم باخت را توجیه کنم اما جریان کلی بازی متاسفانه تحت تاثیر داوری قرار گرفت و من خودم این موضوع را پیش‌بینی می‌کردم، ولی نه تا این حد و فکر نمی‌کردم روی تیم ما بتوانند تاثیر بگذارند اما متاسفانه کوچکترین برخورد‌های بازیکنان ما را خطا می‌گرفتند ولی با تیم مس، خیلی مماشات شد. تیم داوری کلا تیم ما را عصبی کردند، ولی در هر صورت باید عادت کرد به این مسائل و ما هم هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم و هیچ تاکتیکی هم برای مقابله با داوری متاسفانه نداریم.

صبوری در مورد تاکتیک تیمش برابر مس و پاور‌پلی دیرهنگام هم گفت: زمانی پاورپلی را انجام دادیم که تایم کمی هم نبود. فکر می‌کنم هفت، هشت دقیقه هنوز زمان بازی مانده بود و کار پاور‌پلی‌مان را انجام دادیم ولی در کل می‌گویم، جریان بازی به گونه‌ای پیش رفت که ‌ روحیه بازی را از بازیکنان ما ‌گرفتند، حالا نمی‌دانم واقعا چطور می‌شود با این قضیه مقابله کرد، کاری هم نمی‌شود کرد، الان من هرچه بگویم هم فایده‌ای ندارد. سه امتیاز که رفته و هیچ سودی هم برای ما ندارد. اما من انتظارم این است که برای یک بازی حساس، یک‌ تیم داوری بهتری انتخاب می‌شد و بالاخره مشخص است چه تیمی با چه تیمی بازی دارد، ولی در هر صورت، هرچه بوده گذشته و من هم به مجموعه مس تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم سن ایچ افزود: ببینید ما مشکل فنی داشتیم و نمی‌گوییم وجود نداشت، شما دقت کنید ما زمانی که بازی دو بر صفر بود، دو تا سه تا به تیر دروازه حریف زدیم، ما ۳  موقعیت گل داشتیم. چند تا موقعیت در نیمه دوم هم نزدیم. و یکی یک پنالتی هم اینجا واضح نگرفت، خب ببینید این‌ها روند‌ یک تیم را خراب می‌کند، حالا در هر صورت موقعیت‌های خوبی داشتیم. موقعیت‌هایمان گل نشد اما مشکلات فنی هم داشتیم. بالاخره در بازی پیش می‌آید و باید ببینیم نقطه ضعف‌هایمان چه‌ها هست.

وی در مورد هدفگذاری تیم سن‌اینچ در این فصل گفت: اهداف باشگاه ما این است که در ۵ تیم برتر قرار بگیریم و تا الان به این هدفمان رسیدیم. و امیدوارم در نیم فصل دوم بازیکنان مصدوم‌مان بازگردند و یک روند خوب پیدا کنیم. چندتا بازیکن مصدوم داریم‌. بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم تا در نیم فصل دوم نتیجه بهتری پیدا کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]