شیخ‌لاری: از هواداران عذرخواهی می‌کنم
شیخ‌لاری: از هواداران عذرخواهی می‌کنم
سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور گفت: در 48 ساعت گذشته روند رو به رشدی را لمس کرده‌ام، کاستی‌هایی هم وجود دارد که به ما به ارث رسیده است.

احد شیخ‌لاری پس از شکست ۲ بر صفر تراکتور مقابل ماشین‌سازی در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مورد این مسابقه اظهار داشت: به کادر ماشین‌سازی تبریک می‌گویم. در ۴۸ ساعت گذشته روند رو به رشدی را لمس کرده‌ام. کاستی‌هایی هم وجود دارد که به ما به ارث رسیده است و در هفته‌های آینده باید آنها را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته روند رو به رشدی را در تیم دیدم. اگر شما ندیدید تقصیر شماست. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرند و منتظر باشند تا در هفته‌های آینده بهتر شویم. دارایی تیم در مورد پشتیبانی و بازیکنان همین است.

سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور، خاطرنشان ساخت: نمی‌خواهم کسی را زیر سوال ببرم، اما فوتبال سلیقه است. امیدوارم فوتبالی‌ها خودشان بررسی کنند. فرصت کافی در بازی‌ها داریم، اما این فرصت‌ها چگونه است؟ ماشین‌‌سازی در ضربات ایستگاهی به گل رسید. در آنالیز قبل از بازی دقیقا از همین نقاطی که گل خوردیم به عنوان نقاط ضعف خود نام برده بودیم.

شیخ‌لاری عنوان کرد: برای بازی امروز دو بازیکن مصدوم داشتیم. کمبودهایی که می‌گویم مربوط به بازیکنان نیست. فوتبال به‌گونه‌ای است که کارهای سیستماتیک باید به خوبی اجرا شود. حدود ۳۰ یا ۳۵ دقیقه فشار زیادی به حریف آوردیم. اگر بخواهیم پیشرفت کنیم، باید روی کارهای بدنی هم بیشتر کار کنیم.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم کمبودها را با مدیریت خوب رفع کنیم. در نیم فصل باید نقص‌ها را به حداقل برسانیم. من به عنوان مدیر تیم اینجا بودم و برنامه‌ای برای آینده ترسیم نکرده بودم. زمانی که مدیر بودم پشت سر کادر فنی هیچ قدم ناسالمی برنداشتم. تا آخرین لحظه‌ای که در کنار دنیزلی بودم، تلاش کردم تا وظایفم را به‌درستی انجام دهم. در روزهای سخت خیلی تلاش کردم تا به تیم کمک کنم. خدا باید کمک کند تا از این شرایط سخت خارج شویم، چون حق هواداران ما نیست که با ناراحتی به خانه بروند. عذر من را به‌عنوان یک عضو کوچک فوتبال حتی اگر دوست ندارند، بپذیرند.