شکست سنگین رم برابر منچستر یونایتد/ پیروزی نزدیک ویارئال
شکست سنگین رم برابر منچستر یونایتد/ پیروزی نزدیک ویارئال

به گزارش ایسنا، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید. در یکی از بازی‌ها منچستریونایتد در خانه به دیدار رم ایتالیا رفت و ۶ بر ۲ به برتری رسید. یونایتد ابتدا با گل برونو فرناندس پرتغالی پیش افتاد ولی لورنزو پبگرینی خیلی زود از روی نقطه پنالتی کار […]

به گزارش ایسنا، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید.

در یکی از بازی‌ها منچستریونایتد در خانه به دیدار رم ایتالیا رفت و ۶ بر ۲ به برتری رسید. یونایتد ابتدا با گل برونو فرناندس پرتغالی پیش افتاد ولی لورنزو پبگرینی خیلی زود از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

رمی‌ها در ادامه گل دوم را نیز به ثمر رساندند. ادین ژکو مهاجم بوسنیایی که قبلا زمانی که در منچسترسیتی بود نیز موفق به گلزنی در اولدترافورد شده بود، گل دوم را نیز به ثمر رساند.

در ادامه ادینسون کاوانی، برونو فرناندس پرتغالی، پل پوگبا هافبک فرانسوی و میسون گرینوود برای شیاطین سرخ گلزنی کردند تا یونایتد با برتری ۶ بر ۲ برابر حریف خود خیال خود را برای صعود تا حد زیادی راحت کند.

در دیگر دیدار ویارئال با نتیجه ۲ بر یک آرسنال را از پیش روی برداشت. مانوئل تریگوروس و رائول آلبیول برای تیم اسپانیایی گلزنی کردند و نیکولاس په په از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد.

دیدارهای برگشت این مرحله از رقابت‌ها هفته آینده برگزار می‌شود تا فینالیست‌های لیگ اروپا مشخص شوند.

انتهای پیام