شورا و شهرداری آمادگی تامین زیرساختهای هنری را دارد
شورا و شهرداری آمادگی تامین زیرساختهای هنری را دارد

عضو شورای شهر تبریز گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر آمادگی تامین زیرساخت ها برای فعالیت هنری و استعدادیابی در حوزه هنر را دارد. به گزارش قلم پرس، شهرام دبیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز در همایش هنرمندان و رونمایی از پوستر جشنواره زمستانی تبریز با اعلام مطلب فوق، گفت: ما به عنوان […]

عضو شورای شهر تبریز گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر آمادگی تامین زیرساخت ها برای فعالیت هنری و استعدادیابی در حوزه هنر را دارد.

به گزارش قلم پرس، شهرام دبیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز در همایش هنرمندان و رونمایی از پوستر جشنواره زمستانی تبریز با اعلام مطلب فوق، گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم و اهالی هنر در شورای اسلامی شهر تبریز حداکثر تلاش خود را به کار می گیریم تا از هنرمندان شهرمان حمایت کنیم. از طرف کمیسیون فرهنگی شورا و دیگر اعضای شورا اعلام می کنم که شهرداری و شورا کاملا اماده حمایت از فعالان حوزه هنر است.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آمادگی تامین زیرساخت ها برای فعالیت هنری را دارد. در کنار تامین زیرساخت ها، این انتظار را هم داریم که استعدادهای حوزه هنری توسط اساتید این حوزه شناسایی و پرورش داده شوند.

دبیری گفت: در عین حال ما برای سازمان های مردم نهاد نیز برنامه داریم و چه بصورت مادی و چه بصورت معنوی آماده حمایت از این سازمان ها هستیم.

وی عنوان کرد: دوست داریم همه باهم دست به دست هم بدهیم و برای فرهنگ و هنر شهرمان قدم های بزرگی برداریم. تبریز به عنوان شهر اولین ها مطرح است  و ما امیدواریم که با همت هنرمندان، اولین های دیگری نیز در حوزه هنر و فرهنگ داشته باشیم.