شهید نواب صفوی منادی تشکیل حکومت اسلامی بود
شهید نواب صفوی منادی تشکیل حکومت اسلامی بود

به گزارش قلم پرس از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک ودیعه الهی است؛ اظهار کرد: اگر از این ودیعه الهی خوب حفاظت کنیم و قدرشناس باشیم، خداوند وعده داده که نعمت های خود را فزونی خواهد داد و اگر بد […]

به گزارش قلم پرس از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک ودیعه الهی است؛ اظهار کرد: اگر از این ودیعه الهی خوب حفاظت کنیم و قدرشناس باشیم، خداوند وعده داده که نعمت های خود را فزونی خواهد داد و اگر بد امتحان دهیم و در برابر این نعمات و آبروی جهانی که به آن دست یافته ایم، ناشکری کنیم آن موقع سیلی محکمی از ناحیه خداوند خواهیم خورد.

وی سپس با اشاره به ۲۶ دی ماه سال روز فرار شاه از ایران اذعان کرد: با وجود ثروت های بی شمار در کشور از ذخایر عظیم نفتی گرفته تا ذخایر معدنی، اکثر شهرها و روستاهای کشور در لجن و تعفن بودند و تمام ثروت های این کشور توسط بیگانگان به یغما رفته و صرف امورات شهوت رانی و خوش گذرانی می شد.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: باطل رفتنی است و این یک وعده الهی است.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی و یارانش و شهادت آنها در ۲۷ دی ماه سال ۱۳۳۴ به دست طاغوت گفت: نواب صفوی و یارانش با مظلومیت تمام توسط طاغوت و عوامل طاغوت به شهادت رسیدند.

وی افزود:  شهید سیدمجتبی نواب صفوی منادی و پایه گذار تشکیل حکومت اسلامی بود که بعدها توسط امام راحل، نهضت تشکیل این نظام شروع شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ثمرات نماز در جامعه خاطرنشان کرد: نماز شرافت مؤمن است و اگر نماز بطور واقعی اقامه شود انسان را خوش اخلاق و درون انسان را پاک می کند.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: نماز ریشه اسلام است و اگر نماز به درجه قبولی برسد دیگر اعمال نیز نزد پروردگار مورد قبول واقع خواهد شد و بیشتر مخالفت ها و دشمنی های دشمنان با نظام جمهوری اسلامی ایران بخاطر نماز است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴