شهردار سابق و سرپرست جدید منطقه ۳ از مدیران کارآمد شهر هستند
شهردار سابق و سرپرست جدید منطقه ۳ از مدیران کارآمد شهر هستند
شهردار تبریز در معارفه سرپرست جدید و تودیع شهردار منطقه ۳ تبریز، هر دو را از مدیران سالم و پاکدست و کارآمد برشمرد و شهرداری منطقه را مجموعه‌ای با نیروهای خاص و توانمند ذکر کرد.

عباس رنجبر شهردار کلانشهر تبریز، مجموعه شهرداری منطقه ۳ را منسجم و کارآمد برشمرد و گفت: شهرداری منطقه ۳ با ترکیبی توانمند از مدیران و کارکنان، جزو مناطق خوب شهرداری تبریز است.
وی افزود: در گذشته به عنوان کارشناس رسمی دادگستری با منطقه ۳ همکاری داشته و با سطح حوزه استحفاظی منطقه آشنایی کامل دارم و با توجه به شناختی هم که از پاکدستی و توانمندی و مدیریت آقای وحیدکیا دارم، امیدوارم با توانمندی خود و کمک همکاران، برای این منطقه از شهر تبریز مفید واقع شوند.
وی، داوود طالب نژاد شهردار سابق و یعقوب وحیدکیا سرپرست جدید منطقه را مدیرانی پاکدست و توانمند دانست و اظهار کرد: آقای وحیدکیا مدیری با سابقه در حوزه شهری و مجموعه وزارت کشور واستانداری آذربایجان شرقی بوده و از شکسته‌نفسی ایشان به جهت قبول مسئولیت و دعوت، متشکرم و آرزوی توفیق دارم.
شهردار تبریز، طالب نژاد شهردار سابق منطقه را نیز مدیری پاسخگو به مردم دانست و افزود: با اتکاء به مدیریت مطلوب و همدلی و همکاری مناسب درون سازمانی مجموعه بود که درآمد منطقه نسبت به سایر مناطق، از وضعیت مناسبی برخوردار است.
رنجبر از زحمات و خدمات صادقانه داوود طالب نژاد قدردانی خود را اعلام کرده و برای ایشان نیز آرزوی موفقیت کرد.
در این جلسه، داوود طالب نژاد شهردار سابق منطقه ۳ و قائم مقام شهردار تبریز گفت: شهرداری منطقه ۳ جزو بهترین مناطق شهرداری تبریز است و افتخار داشتم که در این منطقه در کنار همکاران توانمند منطقه، در خدمت شهروندان بودم.
وی افزود: در شهرداری منطقه ۳ بدون نیاز به نیرویی خارج از منطقه توانستیم با همدلی و همکاری صمیمانه، در حد توان در خدمت شهروندان بوده و در راستای کسب رضایتمندی‌شان قدم برداریم.
شهردار سابق منطقه، به آمارهای عملکردی واحدهای منطقه اشاره کرد و یادآور شد: مقایسه آمارهای منطقه با سایر مناطق دهگانه شهرداری نشان می دهد که شهرداری منطقه ۳ در بین مناطق شهرداری تبریز حرفی برای گفتن دارد.
در ادامه جلسه سرپرست شهرداری منطقه ۳، یعقوب وحیدکیا نیز از حسن اعتماد شهردار تبریز تشکر کرده و زمان و موقعیت فعلی را به خاطر مشکلات و مسائل متعدد اجتماعی و اقتصادی، زمان حساسی دانسته و خطاب به شهردار تبریز گفت: حال در این شرایط حساس قبول مسئولیت سکانداری شهرداری تبریز از سوی شما، برای بنده نیز انگیزه مضاعفی شد تا در خدمت شهروندان عزیز و محترم باشم.
سرپرست شهرداری منطقه ۳، یکی دیگر از دلایل قبول مسئولیت خود را، حضور و مدیریت آقای طالب نژاد در روزهای گذشته در این منطقه عنوان کرد و گفت: عملکرد مطلوب و موفق ایشان زمینه فعالیت را برای بنده هموارتر می‌کند.
وی ادامه داد: اگر انگیزه ایمانی انسان فعال باشد، باعث می‌شود که در تصمیم و انتخاب و کار به سمت تکامل حرکت کرده و از خسران دور شویم و آن وقت است که به وحدت و همدلی و همکاری برای خدمت به مردم، دست خواهیم یافت.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اسماعیلی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی منطقه نیز در جمع حضار به نمایندگی از مدیران و کارکنان، از حسن انتخاب شهردار تبریز به جهت حضور وحیدکیا قدردانی کرد و گفت: آقای طالب نژاد از جنس کارگر و کارمندی بوده و روزی که آمدند امیدی جدید ایجاد کردند که به عنوان نمونه می‌توان به نکته کوچکی اشاره کرد آن هم اینکه، آقای طالب نژاد به جای ملاقات مردمی دو ساعته، همه ساعات ایام هفته را پذیرای حل مشکلات و مسائل شهروندان بودند.
وی افزود: طالب نژاد علاوه بر شهردار بودن و خدمت برای شهروندان، برای کارکنان همچون برادر بودند.
مدیر امور فرهنگی و اجتماعی منطقه، هفته بسیج را برای حاضران تبریک گفت و افزود: بسیجی صرفاً با لباس نیست، اگر فردی تفکر رضایت مردم را داشته و قدم در راستای حل مشکلات و نیازها و مسائل مردم بردارد، آن فرد بسیجی است و آقای طالب نژاد با توجه به عملکرد خود، یک بسیجی واقعی است.
حجت‌الاسلام اسماعیلی، شهردار تبریز را نیز شخصی پاکدست، آشنای کامل با مجموعه شهرداری و واقف بر دغدغه‌های مردم دانسته و وضیعت حال حاضر و موقعیت شهردار تبریز را همچون حکایت مقایسه وضیعت قطار ایستاده با قطار در حرکت عنوان کرد و افزود: آنهایی که از انتخاب آقای رنجبر ناراحت هستند و در پیشبرد امور سنگ‌اندازی می‌کنند، منافع خود را در خطر دیده و از حرکت قطار خدمت به مردم به‌دست توانای شهردار تبریز ناراحت هستند.