شهردار تبریز مرتکب تخلف اداری شده است/ مدیران با کارهای غیرقانونی حاشیه درست نکنند
شهردار تبریز مرتکب تخلف اداری شده است/ مدیران با کارهای غیرقانونی حاشیه درست نکنند

به گزارش قلم پرس از تبریز، بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سئوالی در رابطه با قانونی یا غیرقانونی بودن حکم انتصاب مدیرعامل جدید سازمان عون ابن علی اظهار داشت: اقدام شهردار محترم بدون هماهنگی بوده و وی مرتکب تخلف اداری شده است. مهدوی با خاطرنشان کردن اینکه […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سئوالی در رابطه با قانونی یا غیرقانونی بودن حکم انتصاب مدیرعامل جدید سازمان عون ابن علی اظهار داشت: اقدام شهردار محترم بدون هماهنگی بوده و وی مرتکب تخلف اداری شده است.

مهدوی با خاطرنشان کردن اینکه شهردار تبریز نمی‌تواند چنین حکمی صادر کند، ادامه داد: این سازمان زیر مجموعه استانداری است و مدیرعامل آن با حکم استاندار منصوب می‌شود و اقدام آقای شهردار تخلف اداری بوده و اعتبار قانونی ندارد و نمی‌دانیم به چه دلیلی ایشان این اقدام را انجام داده است.

فرماندار و رییس شورای اداری شهرستان تبریز گفت: مدیران بایدبه قانون و شرح وظایف خود آشنا باشند و با کارهای غیرقانونی حاشیه درست نکنند و در عزل و نصب‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

مهدوی خاطرنشان کرد: اینکه دقایقی هرچند کوتاه در سایت اطلاع رسانی شهرداری تبریز نوشته شده است که استاندار پیشنهاد فرد مذکور را به شهردار داده است صحت ندارد و برابر بررسی‌های صورت گرفته چنین اقدامی مطابق با واقع نمی‌باشد و لذا مدیریت فعلی سازمان عون بن علی همچنان به قوت خود باقی است.

انتهای پیام/