شهرداری فشار به مردم را کم کند
شهرداری فشار به مردم را کم کند

به گزارش قلم پرس از تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار کرد: برخی از عوارض محلی ما ۲۵ درصد افزایش داشته باید ببینیم خدمات ما چه افزایشی دارد. وی ابراز کرد: به نظرم بهتر است در خصوص سرمایه‌گذاری سیاست‌های تشویقی به عوارض سالانه الحاق شود تا سرمایه‌گذاری رونق یابد. دهقان‌نژاد گفت: ما […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار کرد: برخی از عوارض محلی ما ۲۵ درصد افزایش داشته باید ببینیم خدمات ما چه افزایشی دارد.

وی ابراز کرد: به نظرم بهتر است در خصوص سرمایه‌گذاری سیاست‌های تشویقی به عوارض سالانه الحاق شود تا سرمایه‌گذاری رونق یابد.

دهقان‌نژاد گفت: ما باید تعرفه عوارض کاربری‌های فرهنگی و ورزشی را نسبت به سال ۱۴۰۰ کاهش دهیم تا این حوزه تقویت شود.

لزوم بهره‌گیری از نظرات کارشناسان در بررسی تعرفه عوارض محلی

پرویز هادی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ما می‌توانیم از نظرات کارشناسان کمیسیون‌ها در راستای بررسی تعرفه عوارض محلی استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: در کمیسیون‌ها کارشناسان متخصصی حضور دارند که می توانیم از مدیران شهرداری هم دعوت کنیم تا در خصوص تعرفه عوارض محلی اقدامات کارشناسانه صورت گیرد.

هادی بیان کرد: عمده‌ترین درآمد شهرداری‌ها از محل پروانه و ماده صد است و غیر از این درآمد چندانی ندارند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز در بخشی از سخنان خود گفت: هزینه جاری شهرداری بالا بوده و باید در این راستا چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/