شهرداری در عرصه سلامت فردی و اجتماعی شهروندان نیز به صورت گسترده فعال است
شهرداری در عرصه سلامت فردی و اجتماعی شهروندان نیز به صورت گسترده فعال است

شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر توجه ویژه شهرداری به سلامت  شهروندان گفت: سلامت شهروندان اولویت شهرداری تبریز است چراکه مشارکت در برنامه های اجتماعی و همراهی با مدیریت شهری، در سایه سلامت جسمی و روحی مردم میسر می شود. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر، در مراسم اهدای خون کارکنان و پرسنل شهرداری […]

شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر توجه ویژه شهرداری به سلامت  شهروندان گفت: سلامت شهروندان اولویت شهرداری تبریز است چراکه مشارکت در برنامه های اجتماعی و همراهی با مدیریت شهری، در سایه سلامت جسمی و روحی مردم میسر می شود.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر، در مراسم اهدای خون کارکنان و پرسنل شهرداری تبریز همزمان با هفته اهدا خون اذعان داشت: اهدای خون حرکتی انسانی است که شهرداری به عنوان بزرگترین مجموعه اداری استان و تبریز از نظر نیروی انسانی، با هدف ایجاد فرهنگ کمک به همنوع و رواج کارهای خیریه اعلام آمادگی کرده و با استقرار اکیپ سیار اهدای خون همکاران و پرسنل شهرداری تبریز در این اقدام انسانی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در عرصه سلامت فردی و اجتماعی شهروندان نیز به صورت گسترده فعال است، گفت: اداره کل سلامت در مباحث آسیب های اجتماعی، زیست محیطی و تمامی موضوعات مرتبط با مباحث سلامت اجتماعی و فردی با همراهی اداره کل ورزش و جوانان اقدامات خوبی انجام داده است.

شهردار تبریز توجه به ورزش همگانی از جمله دوچرخه سواری، پیاده روی و نصب وسایل ورزشی در پارکها و معابر را اولویت ورزشی شهرداری تبریز در راستای ارتقای نشاط اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: روزانه در ۱۰۰ پارک سطح شهر با استقبال بیش از ۱۵۰۰ نفر بخصوص حضور پررنگ خانمها ورزش صبحگاهی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری به دلیل گستردگی وظایف تقریبا در اغلب حوزه های اجتماعی مسئولیتهایی دارد و با شهروندان به صورت رو در رو در ارتباط است، گفت: برای ما مهم است که شهروندان با نشاط و سالمی داشته باشیم، ارائه خدمات به شهروندان در همه زمینه ها جزو وظایف شهروندان است.

شهین باهر با اشاره به طیف وسیع و تنوع خدمات شهرداری از جمله حوزه سلامت شهروندان اظهار داشت: امروز نیز در راستای همکاری با سازمان انتقال خون و با هدف ارتقای سلامت شهروندان، در امر خیر اهدای خون پیشقدم شدیم.

وی با بیان اینکه سعی می کنیم در تمام حوزه هایی که برای شهرداری تعریف شده عملکرد مثبت و قابل قبولی ارائه دهیم، گفت: در مباحث فرهنگی دیگر نیز فعال هستیم و سعی می کنیم با برگزاری برنامه های فرهنگی و کلاسهای آموزشی مستمر در رشته های مختلف و آموزش شهروندی فرهنگسازی مناسبی انجام دهیم.

شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر توجه ویژه شهرداری به سلامت  کارکنان و پرسنل مجموعه، اذعان داشت: همکاران شهرداری از خدمات سلامت و درمان در ایام مختلف هفته بهره مند می شوند، در کنار این خدمات برنامه هایی چون اهدا خون و چکاپ دروه ای سلامت کارکنان نیز به منظور تست سلامت همکاران اجرا می شود که همین برنامه اهدا خون نیز در آینده در زمان نیاز خود اشخاص و خانواده هایشان بسیار موثر خواهد بود.