شهرداری تبریز در بلاتکلیفی!
شهرداری تبریز در بلاتکلیفی!

[ad_1] رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص بودجه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۱ گفت: قرار شد نامه‌ای در خصوص بودجه ۱۴۰۱ به فرمانداری نوشته شود که این نامه تنظیم شده و طی روزهای آتی به فرمانداری خواهد رسید و لازم است جلسه‌ای در این خصوص ترتیب داده شود، چراکه ابهاماتی […]

[ad_1]


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص بودجه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۱ گفت: قرار شد نامه‌ای در خصوص بودجه ۱۴۰۱ به فرمانداری نوشته شود که این نامه تنظیم شده و طی روزهای آتی به فرمانداری خواهد رسید و لازم است جلسه‌ای در این خصوص ترتیب داده شود، چراکه ابهاماتی در این خصوص وجود داشته و باید شهرداری از بلاتکلیفی نجات یابد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی نوای‌باغبان در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه چهار ضمن تبریک عید نوروز اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ سالی پرکار برای مجموعه شورا و شهرداری است که امیدواریم کل بودجه پیش‌بینی شده در حوزه‌ی پروژه‌های عمرانی به‌صورت کامل محقق شود.

وی افزود: پروژه‌های موجود در شهرداری منطقه چهار تبریز یکی از موارد ضروری بوده که زمینه‌های قبلی چند ساله دارند و باید تمامی بخش‌ها از جمله خدمات شهری، معاونت عمرانی شهرداری پای کار آمده و سریعا نسبت به تکمیل اقداماتی اتخاذ کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص قانلی گول بیان کرد: توافقات محدوده قانلی گول که در گذشته صورت گرفته، باید به‌روزرسانی شود و مشکلات احصا شود، چراکه زمین‌های چند هکتاری ظرفیتی برای این محل بوده تا شهروندان بتوانند از آن بهترین استفاده را کنند.

نوای‌باغبان در ادامه یادآور ش: مقرر شد به‌صورت موقت تا زمان بهره‌برداری این پروژه اقدامات و تصمیماتی در این راستا صورت گیرد تا مورد استفاده شهروندان قرار گرفته و از نخاله‌ریزی در این محیط هم جلوگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز در خصوص بودجه سال ۱۴۰۱، توضیح داد: قرار شد نامه‌ای در خصوص بودجه ۱۴۰۱ به فرمانداری نوشته شود که این نامه تنظیم شده و طی روزهای آتی به فرمانداری خواهد رسید و لازم است جلسه‌ای در این خصوص ترتیب داده شود، چراکه ابهاماتی در این خصوص وجود داشته و باید شهرداری از بلاتکلیفی نجات یابد.

نوای‌باغبان در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری، شورا و فرمانداری باید به موضوع بودجه به‌صورت جدی توجه کنند تا راه‌کاری اساسی تعریف و عملیاتی شود.

انتهای پیام/س


[ad_2]