شهرداری تبریز از ظرفیت دانشگاهیان برای حل مشکلات شهری استفاده می کند
شهرداری تبریز از ظرفیت دانشگاهیان برای حل مشکلات شهری استفاده می کند

شهردار کلانشهر تبریز گفت: شهرداری تبریز از ظرفیت دانشگاهیان برای حل مشکلات شهری استفاده می کند. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر عصر امروز در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و آشنایی با اهداف مرکز پژوهش های شورای شهر و شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز اهمیت زیادی برای موضوع پژوهش قائل است و ما قطعا […]

شهردار کلانشهر تبریز گفت: شهرداری تبریز از ظرفیت دانشگاهیان برای حل مشکلات شهری استفاده می کند.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر عصر امروز در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و آشنایی با اهداف مرکز پژوهش های شورای شهر و شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز اهمیت زیادی برای موضوع پژوهش قائل است و ما قطعا از توانمندی و ظرفیت دانشگاه های استان استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه در شهرداری تبریز به اقدامات غیرعلمی پایان داده ایم، ادامه داد: با توجه به اینکه نتیجه پژوهش ها همواره یک  خروجی درست و منطقی است، برای همین تلاش می کنیم مسائل و مشکلات شهری را با بررسی علمی و پژوهش حل و فصل کنیم.

ایرج شهین باهر افزود: به واسطه برقراری ارتباط با دانشگاه ها می توانیم از ظرفیت دانشگاهیان و دانشجویان در حوزه های مختلف استفاده کرده و از این طریق به دنبال کاهش هزینه های مدیریت شهری و کاهش مشکلات هستیم.

شهردار تبریز سپس به مرکز پژوهش های شورای شهر و شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: مرکز پژوهش های شورا و شهرداری تبریز حلقه واسط بین شهرداری و دانشگاه ها است.

وی به توجه ویژه شهرداری تبریز به موضوع آموزش های شهروندی نیز اشاره داشت و افزود: تاکنون ۲۴ کتاب مختلف آموزش شهروندی در شهرداری تبریز تدوین شده و با همکاری آموزش و پرورش و توسط معلمان به دانش آموزان ارائه می شود.