شهرداران به توصیه‌های مشاوران حقوقی عمل کنند
شهرداران به توصیه‌های مشاوران حقوقی عمل کنند
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: شهرداران نیز به توصیه‌های مشاوران حقوقی عمل کنند تا دچار خسارت های احتمالی نشوند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، موسی خلیل الهی ظهر امروز در نشست شهرداران استان آذربایجان شرقی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، با تاکید بر اینکه شهرداران در تنظیم قراردادها از مشاوران حقوقی خبره بهره بگیرند تا منافع شهر در قراردادهای سرمایه‌گذاری لحاظ شود، اظهار کرد: آماده ارایه مشاوره به شهرداران برای تنظیم قراردادها هستیم، شهرداران نیز به توصیه‌های مشاوران حقوقی عمل کنند تا دچار خسارت های احتمالی نشوند.

وی با بیان اینکه ارایه خدمات بهتر به شهروندان نیازمند سرمایه گذار است، گفت: شهرداران برای ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت نیازمند درآمد پایدار هستند و تنها راه درآمد پایدار هم جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری در طرح های عمرانی و خدماتی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرداران در معرض قضاوت عمومی و دستگاه های نظارتی هستند، افزود: شهرداران برای داشتن عملکرد بهتر باید با شوراها و سایر دستگاه ها تعامل داشته باشند.

خلیل الهی با تاکید بر اینکه شهرداران با استفاده از کارشناسان، ظرفیت های هر شهر را بر اساس نیاز واقعی آن شناسایی کرده و به سرمایه گذار اعلام کنند، خاطرنشان کرد: شناسایی سرمایه گذار برای انجام طرح ها نیز مهم بوده و باید به اهلیت سرمایه گذار نیز دقت شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی همچنین به بافت فرسوده در شهرها و نیز گسترش حاشیه نشینی و معضلات ناشی از این امر اشاره کرد و با بیان اینکه شهرداران باید با همفکری دستگاه های مرتبط راهکاری برای ساخت و سازهای غیرمجاز و نیز ساماندهی بافت فرسوده پیدا کنند، اظهار کرد: حاشیه نشینی معضل اصلی در شهرهای بزرگ است و شهرداران در حوزه پیشگیری از تخلفات ساختمانی باید ابتکار عمل داشته باشند تا کار به اجرای حکم تخلیه و تخریب نکشد.

انتهای پیام/

 

[ad_2]