شناسایی و متلاشی شدن باند سارقان داخل خودرو در مراغه
شناسایی و متلاشی شدن باند سارقان داخل خودرو در مراغه
فرمانده انتظامی مراغه از شناسایی و متلاشی شدن باند سارقان داخل خودرو و دستگیری سه نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، رمضان الهوردیان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و بررسی سوابق افراد سابقه‌دار سرانجام طی چند شبانه روز تلاش بی‌وقفه سه نفر از اعضای یک باند سرقت وسایل و قطعات داخل خودرو را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با شگردهای خاص پلیسی آنها در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادندکه در بازجویی‌های صورت گرفته تاکنون به ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اعضای این باند که اغلب سابقه‌دار هستند و با نشان کردن و سرقت سریع اقلام داخل خودروهای فاقد سیستم حفاظتی طعمه‌های خود را انتخاب می‌کردند.

فرمانده انتظامی مراغه به همشهریان توصیه کرد، به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک کرده و برای پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به  سامانه پلیس ۱۱۰گزارش کنند.