ششمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در تبریز
ششمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در تبریز

به گزارش قلم پرس از تبریز، پویا منفرد خطیبی مدیر دارالقرآن السابقون  تبریز اظهار داشت: ششمین جشنواره تلاوت های مجلسی یادبود شهید منا قاری بین المللی قران کریم شهید حاج حسن دانش برگزار می شود و از بین شرکت کنندگان یک نفر به عنوان فینالیست به رقابت های کشوری اعزام می شود. وی ادامه داد: […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، پویا منفرد خطیبی مدیر دارالقرآن السابقون  تبریز اظهار داشت: ششمین جشنواره تلاوت های مجلسی یادبود شهید منا قاری بین المللی قران کریم شهید حاج حسن دانش برگزار می شود و از بین شرکت کنندگان یک نفر به عنوان فینالیست به رقابت های کشوری اعزام می شود.

وی ادامه داد: رقابت های کشوری ششمین جشنواره تلاوت های مجلسی بهمن ماه در تهران برگزار می شود. مرحله مقدماتی این جشنواره با شرکت ۶۰ نفر از فعالان قرآنی به صورت مجازی برگزار شده بود.

مدیر دارالقران السابقون تبریز با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه نوجوانان است خاطرنشان کرد: ششمین جشنواره تلاوت های مجلسی ویژه نوجوانان زیر ۱۶ سال بوده و فردا دوشنبه ششم دی ماه مرحله استانی این جشنواره به صورت حضوری در دارالقرآن السابقون تبریز برگزار می شود.

منفرد خطیبی در مورد داوری این جشنواره اظهار داشت:بخشی از تلاوت ها توسط رای مردمی و بخش دیگری از تلاوت ها توسط داوران که نفرات ممتاز قرآنی هستند داوری و ارزیابی می شوند و مسابقات کشوری تلاوت های مجلسی بهمن ماه در تهران برگزار می شود.

بنا به گفته وی در مرحله مقدماتی ۶۰ نوجوان قرآنی از شهرستان های تبریز، آذرشهر، اسکو، مرند، کهنمو و …شرکت کرده بودند و در مرحله استانی نیز ۱۱نفر رقابت می کنند تا از بین آنها یک نفر به عنوان منتخب به رقابت های فینال راه پیدا کند.

فعال فرهنگی و قرآنی تبریز ادامه داد: نوع تلاوت در این جشنواره آزاد است و شرکت کنندگان می توانند دو نوع تلاوت تطبیقی یا تقلیدی داشته باشند.

 

انتهای پیام/ ۶۰۰۲۰