شرط و شروط کی‌روش که باعث شد آفریقای جنوبی قید همکاری با او را بزند
شرط و شروط کی‌روش که باعث شد آفریقای جنوبی قید همکاری با او را بزند

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت kickoff ، در حالی که کارلوس کی روش یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی بود، این همکاری صورت نگرفت و او کماکان بعد از اخراج از تیم ملی کلمبیا بدون تیم است.  یکی از اعضای فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی درباره عدم همکاری با کی‌روش گفت: کارلوس کی‌روش […]

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت kickoff ، در حالی که کارلوس کی روش یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی بود، این همکاری صورت نگرفت و او کماکان بعد از اخراج از تیم ملی کلمبیا بدون تیم است. 

یکی از اعضای فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی درباره عدم همکاری با کی‌روش گفت: کارلوس کی‌روش قصد داشت همراه خود یک مربی، یک مربی دروازه‌بان‌ها، یک مربی بدنساز، یک آنالیزور، یک تیم فنی نیز با خود بیاورد و خودش در کنترل کامل باشد. در زمان حضور اول او در آفریقای جنوبی کی‌روش با “جومو” مدیرفنی این تیم به مشکل خورد و در نهایت مربی پرتغالی بعد از صعود به جام جهانی از هدایت تیم کنار رفت. او می‌خواست نفر اول باشد و به هیچ وجه دوست نداشت فردی بالاتر از او در تیم باشد و حتی کمیته فنی را هم نمی‌خواست. با این شرایط باید پول زیادی برای او و دستیارانش خرج می‌شد که ما این شرایط را نداشتیم.

به این ترتیب پرونده بازگشت مربی پرتغالی به تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی بسته شد و در حال حاضر بنی مک کارتی امور فنی تیم را بر عهده دارد.

انتهای پیام